توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به تامین مالی پروژه‌های تفریحی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: موضوع تأمین مالی پروژه‌های بسیار خوبی نظیر چرخ‌وفلک و بولینگ صفه و ظرفیت‌های تفریحی در محدوده‌های شرق اصفهان، کوه صفه و منطقه گردشگری ناژوان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی در بازدید از غرفه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری اصفهان ۱۴۰۲ اظهار کرد: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان در چندسال اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی را در حوزه توسعه گردشگری آغاز کرده و خدمات تفریحی که برای جذب گردشگر داخلی و خارجی در نظر گرفته شده حائز اهمیت بوده است.

وی افزود: موضوع تأمین مالی پروژه‌های بسیار خوبی نظیر چرخ‌وفلک و بولینگ صفه و ظرفیت‌های تفریحی در محدوده‌های شرق اصفهان، کوه صفه و منطقه گردشگری ناژوان مورد توجه قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: حدود ۳۰۰ میلیارد تومان در بودجه امسال به صورت متمرکز عدد در نظر گرفته‌ایم که این رقم با احتساب آورده سرمایه‌گذار اعتبار قابل توجهی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برآورد ما این است که تا عدد حداقل هزار میلیارد تومان در این حوزه بتوانیم جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم.

ابراهیمی گفت: حوزه تفریحی و ایجاد جاذبه‌های جدید گردشگری و گردشگران از برنامه‌های مورد توجه مدیریت شهری است که شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در این حوزه به خوبی اقدام کرده است و مجموعه مدیریت شهری و نهادهای استانی نیز از این طرح‌ها پشتیبانی خواهند کرد.

وی افزود: امیدواریم این اتفاقات در دو سال آینده عملیاتی شود و مردم کشور و شهروندان اصفهانی بتوانند از این خدمات تفریحی بهره‌مند شوند.

کد خبر 691556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.