سارق دکترنما در سنندج دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از شناسایی و دستگیری سارق دکترنما در شهر سنندج خبر داد و گفت: این متهم غیربومی با انتخاب افراد سالخورده و بیمار در نزدیکی مراکز پزشکی خودش را به عنوان پزشک معرفی و با معاینه و خوراندن دارو، طلاجات آن‌ها را سرقت می‌کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرامرز شاکری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانم‌های مسن در سنندج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی سارق دکتر نما را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان با بیان اینکه سارق از افراد غیربومی استان بوده است، گفت: متهم با انتخاب افراد سالخورده و بیمار در نزدیکی مراکز پزشکی خودش را به عنوان پزشک معرفی و با معاینه آنها و خوراندن دارو، طلاجات آنها را سرقت می‌کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس اعترافات متهم، تعدادی تجهیزات پزشکی و دارو، مبلغ پنج میلیون تومان وجه نقد و ۱۰۰ میلیون تومان سکه از سارق کشف شد.

سرهنگ شاکری با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده از متهم بیش از یک میلیارد است؛ از شهروندان خواست، افرادی که در این رابطه شاکی هستند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

کد خبر 691137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.