حقیقت وجود آیت‌الله ناصری، چیزی جز ولایت‌پذیری نبود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: حقیقت و واقعیت آیت‌الله ناصری، چیزی جز و ولایت و محبت نسبت به اهل‌بیت(ع) نبود و بر همین اساس هرشخصی که به دل می‌نشیند، بی‌شک از اکسیر ولایت و عشق به ولی خدا برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله حسن رمضانی صبح امروز _پنجشنبه، ششم مهر_ در همایش ملی سالک الی‌الله اظهار کرد: چنین محافلی روزنه‌ای به سمت ملکوت است که باعث می‌شود انسان به معراج و اوج ملکوت برسد.

وی با اشاره به روایتی از پیام اکرم (ص) در خصوص جایگاه علما با بیان اینکه عالم راهی به رسول‌الله و رسول‌الله راهی به سوی خدا و جنت است، افزود: باید برای رسیدن به این بهشت در مسیر رسول‌الله قرار گرفت و تنها راه این امر نیز قرار گرفتن در مسیر اولیا و علما است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: حقیقت و واقعیت آیت‌الله ناصری، چیزی جز و ولایت و محبت نسبت به اهل‌بیت (ع) نبود و بر همین اساس هر حال شخصی که به دل می‌نشیند، بی‌شک از اکسیر ولایت و عشق به ولی خدا برخوردار است.

آیت‌الله رمضانی عنوان کرد: در رأس ولایت، ولایت الهی قرار دارد که این امر در بین بشر نیز چیزی جز ولایت علی (ع) و اولاد او نیست که در واقع نوری واحد هستند.

وی با بیان اینکه اگر انسان خود را از ولایت اولیای الهی مرخص کند، به دام می‌افتد، گفت: باید در مسیر ولایت بود تا به مقصد رسید و در این مسیر اولیا الهی یکی هستند و وحدت دارند یعنی هیچگاه باهم اختلافی ندارند.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه آیت‌الله ناصری همیشه واعظ بنفسه بود، مطرح کرد: اگر هر شخصی از این اکسیر برخوردار شود و فانی در ولایت باشد، چنین شخصیتی پیدا می‌کند.

کد خبر 691121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.