مشارکت حداکثری مردم و سلامت انتخابات در اولویت هیئت اجرایی باشد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: فرمانداران شهرستان‌های استان و هیئت اجرایی مشارکت حداکثری مردم و سلامت انتخابات را در اولویت قرار بدهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید جواد هاشمی‌مهر روز _چهارشنبه، پنجم مهرماه _ در نشست ستاد انتخابات با فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی مختلف را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی ما برگزاری انتخابات پرشور و سالم است، افزود: تخریب‌ها در فعالیت‌های انتخاباتی در استان وجود داشته و در ادوار مختلف انتخاب اینگونه تخریب‌ها وجود داشته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید بگونه‌ای رفتار کنیم که انتخابات پرشور و سالمی برگزار شود، گفت: دشمنان ما در همه عرصه‌ها شکست خورده‌اند و در فراخوان‌های اخیر هم تیرشان به سنگ خورد.

وی با بیان اینکه مشارکت کلیدی‌ترین واژه انتخابات است، گفت: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شود، محور اصلی انتخابات، مردم است و اهم موضوعات حضور مردم و مشارکت در انتخابات است.

هاشمی‌مهر، تصریح کرد: ما مجری انتخابات هستیم و مردم باید به ما اعتماد کنند و اگر ما نتوانیم برای مردم رفتار اعتمادساز و عملکرد اعتمادسازی ایجاد بکنیم یک فراز و نشیب در کارمان به وجود خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران نباید آخرت خودشان را فدای کسی کنند، گفت: سلامت، امنیت و مجری انتخابات در دست ما است و به فرموده مقام معظم رهبری رأی مردم حق‌الناس است و باید با تمام توان از رأی مردم صیانت کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فرمانداران شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: متناسب با قانون در انتخاب هیئت اجرایی و معتمدان عمل شود.

وی تصریح کرد: به مردم قول می‌دهیم که اجازه نخواهیم داد، حتی یک عدد رأی جابه‌جا شود و با تمام توان از رأی مردم صیانت می‌شود.

کد خبر 691005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.