آیین‌نامه دولت برای رقابتی‌کردن انتخابات/کاندیداها از امکانات عمومی یکسان برخوردار می‌شوند

سخنگوی دولت گفت: در راستای اجرای قانون اصلاح انتخابات که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، آیین‌نامه‌ای از سوی هیات دولت برای هر چه رقابتی‌کردن انتخابات تنظیم شد.

به گزارش ایمنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز دولت اظهار کرد: در راستای اجرای قانون اصلاح انتخابات که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، آیین‌نامه‌ای از سوی هیات دولت برای هر چه رقابتی‌کردن انتخابات تنظیم شد.

وی افزود: در این مصوبه مقرر شد تا کاندیداهای انتخاباتی در بهره‌برداری از امکانات عمومی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های خود، از شرایط یکسان برخوردار باشند.

سخنگوی دولت اظهار کرد: در این آیین‌نامه دستگاه‌های مختلف موظف شدند از هر امکاناتی که در اختیار دارند، فهرستی را تنظیم کنند و به یک کارگروه ارائه کنند تا آن کارگروه، اسامی این امکانات را در اختیار کاندیداهای انتخابات قرار دهد و نامزدها بتوانند به صورت عادلانه از این امکانات استفاده کنند.

وی افزود: این مصوبه به نامزدهایی که امکانات مالی کمتری برای حضور در انتخابات دارند، کمک می‌کند تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را به مردم منطقه در شرایط برابر اعلام کنند.

کد خبر 690842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.