حمایت از ۱۸۶۶ مادر باردار و شیرده مددجو در راستای پیشگیری از ابتلا به سوءتغذیه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان در شش ماهه نخست امسال از ۱۸۶۶ زن نیازمند در طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده حمایت کرده است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به طرح حمایت از مادران باردار و شیرده، اظهار کرد: ۱۸۶۶ زن نیازمند تحت حمایت از خدمات این نهاد در طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود، افزود: ماهانه بن کارت خانوارهای تحت حمایت و زنان باردار و شیرده در سطح استان که جزو دهک درآمدی یک تا پنج جامعه هستند برای خرید کالاهای خوراکی تا سقف ۳۵۰ هزار تومان شارژ می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به مزایای طرح کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده، تصریح کرد: مادران مشمول این طرح می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط گوناگون استان ثبت‌نام و پس از معرفی به این نهاد، از ابتدای چهار ماهگی دوران حاملگی تا ماه ششم شیردهی از مزایای این طرح برخوردار شوند.

وی با تاکید به مشارکت نیکوکاران در حمایت از نیازمندان، خاطرنشان کرد: رفع به موقع نیازهای معیشتی مادران دارای فرزند شیرخوار از جمله اولویت‌های کارشناسان حوزه حمایت این نهاد است که با نیازسنجی، به صورت مستمر مورد پیگیری است و امیدواریم با مساعدت بیش از پیش خیران توفیقات بیشتری در راستای گسترده‌سازی دامنه این فعالیت‌های خداپسندانه حاصل شود.

کد خبر 690812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.