نیازمند یک سیاست واحد در برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با ییان اینکه اشکال ما انقطاع در تصمیم‌گیری‌ها است، گفت: گاهی تغییرات باعث می‌شود روند جشنواره با افت و خیز مواجه شود، یعنی سیاست واحدی وجود ندارد و مسائل شخص‌محور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی تمنایی عصر امروز _سه‌شنبه، چهارم مهرماه_ در نشست صمیمی با هنرمندان اظهار کرد: نقدهای وارد به جشنواره کودک و نوجوان، مواردی به‌جا و منطقی است و در این راستا انتظارمی‌رفت پس از ۳۵ دوره جشنواره به بلوغ لازم برسد، اما هنوز این اتفاق رقم نخورده است، از طرفی ظرفیت‌های استان اصفهان با دیگر استان‌ها تفاوت فراوانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه در استان اصفهان ظرفیت برای کار وجود دارد که اگر از آن استفاده نکنیم اشتباه است، افزود: کار تخصصی بنیاد فارابی فیلم بین‌المللی است و مکان جشنواره برای آن تفاوتی ندارد و در این راستا ما باید دغدغه برگزاری جشنواره را داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با ییان اینکه اشکال ما انقطاع در تصمیم‌گیری‌ها است، اظهار کرد: گاهی تغییرات باعث می‌شود روند جشنواره با افت و خیز مواجه شود، یعنی سیاست واحدی وجود ندارد و مسائل شخص‌محور است.

وی تأکید کرد: شرکت‌های دولتی استان مکلف هستند که یک درصد بودجه خود را برای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی هزینه کنند که در صورت تحقق آن شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.

کد خبر 690658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.