خرید ۳ هزار تن قیر با هدف آسفالت معابر شهر کاشان

شهردار کاشان با اشاره به لزوم بهسازی معابر شهر کاشان، گفت: بیشترین درخواست شهروندان آسفالت معابر است که خواسته بحق مردم و نیاز ابتدایی هر شهر است.

کیومرث محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه حدود سه هزار تن قیر طی قرارداد منعقد شده با پیمانکار مربوطه خریداری شده است، اظهار کرد: خرید این تناژ قیر در شهرداری کاشان بی‌سابقه بوده است و امیدوارم رضایت نسبی مردم از وضعیت معابر شهر حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه با این تناژ قیر می‌توان ۶۰ هزار تن آسفالت تولید و اجرا کرد، افزود: ۵۰۰ میلیارد ریال برای خرید قیر هزینه شده است و به منظور فرآوری و اجرای آن باید معادل همین مبلغ هزینه شود.

شهردار کاشان از اولویت‌بندی معابر مناطق پنج‌گانه شهر برای انجام عملیات آسفالت خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۵۸ هزار کیلومتر معبر در شهر کاشان وجود دارد که حدود نیمی از این معابر نیاز به بهسازی دارد.

محمدپور تأکید کرد: با تعیین شاخص‌ها و میزان معابر موجود و اولویت‌بندی هر منطقه با رویکرد محله‌های کم‌برخوردار، تلاش می‌شود آسفالت همه مناطق در حد توان انجام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های مستمر و متعدد از وزارتخانه و سازمان‌های کشوری تلاش می‌شود بیشترین میزان سهمیه اختصاص یافته برای شهر دارالمومنین کاشان که شایسته بهترین‌ها و در حد و مقیاس جهانی است، عملیاتی شود.

کد خبر 690488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.