حریق زیرزمین مهدکودک در خیابان قدس / واژگونی ال۹۰ یک مصدوم و یک فوتی داشت

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جزئیات سه حادثه رخ داده طی روز گذشته را تشریح کرد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۰۹:۳۰ روز گذشته _دوشنبه سوم مهرماه_ حادثه تصادف دو دستگاه خودروی سواری سبک با دو دستگاه خودروی سنگین در اتوبان معلم به سمت شهر خورزوق به مرکز ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی گزارش شد و بلافاصله اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های شش و ۲۲ به همراه عوامل انتظامی، اورژانس و شهرداری به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه شاهد محبوسی یک نفر و نشت گازوئیل از خودروی سنگین بودیم که رهاسازی و ایمن‌سازی انجام شد. مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل و ایمن‌سازی محل حادثه توسط آتش‌نشانان انجام شد.

حریق در زیرزمین یک مهدکودک

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین ساعت ۹:۳۰ روز گذشته _دوشنبه سوم مهرماه_ حریق کف‌پوش و مواد قابل اشتعال در زیرزمین یک مهد کودک واقع در خیابان قدس به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش و بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره هشت و ۱۶ به محل حریق اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از رسیدن در محل با سرعت عمل بالا در لحظات ابتدایی کانون حریق را که با دودگرفتگی شدید محل همراه بود شناسایی و اطفا کردند و از گسترش آتش و سرایت به دیگر نقاط جلوگیری شد. این حریق خسارت جانی نداشت و علت آن نیز در دست بررسی است.

واژگونی ال ۹۰ در اتوبان غرب

بگدلی گفت: ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته _دوشنبه سوم مهرماه_ حادثه تصادف و محبوسی سرنشینان در خودرو به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی گزارش و بلافاصله اکیپ ایستگاه ۲۳ به محل حادثه در اتوبان غرب بعد از سپاهان شهر اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در پی این حادثه یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ به همراه دو سرنشین از جاده منحرف و باعث واژگونی و محبوسی سرنشینان شده بود. پس از آزادسازی محبوسان این حادثه، یکی از سرنشینان در لحظات ابتدایی و در پی شدت جراحات وارده در دم جان باخت و یک نفر دیگر دچار مصدومیت شدید شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد.

کد خبر 690390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.