ساختمان مجهزی برای ساماندهی متکدیان به بهزیستی واگذار می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: یک ساختمان جهت جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان به بهزیستی واگذار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از شورای اسلامی شهر یزد، فاطمه زارع امروز- دوشنبه سوم مهر ماه- در جلسه کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری اظهار کرد: به جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و با هدف ساماندهی متکدیان، شهرداری ساختمان‌های مجهزی را در راستای نگهداری از متکدیان و کودکان کار به اداره کل بهزیستی استان واگذار می‌کند.

وی ادامه داد: طبق توافق نامه با اداره بهزیستی تأمین ساختمان برای متکدیان توسط شهرداری و تجهیزات داخل ساختمان به عهده اداره بهزیستی خواهد بود که طی تفاهم نامه‌ای به زودی در اختیار سازمان بهزیستی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد از ارائه گزارش شهردار منطقه سه در خصوص وضعیت خدمات شهری و محیط‌زیستی در منطقه خبر داد و افزود: در قالب طرح شنبه‌های برخط و بازدید از منطقه سه برخی مشکلات خدماتی مشاهده شد که خوشبختانه توسط شهرداری منطقه حدود ۷۵ درصد آن بررسی، حل و مرتفع گشت.

زارع افزود: همچنین خرید تعدادی آب سردکن جهت پارک‌های باد و سایه، راه‌آهن، کوهستان، مدیران، مهرآوران و پرستار، اجرای روشنایی پارک فیضیه و اجرای روشنایی و نصب مبلمان گذر فرهنگی پاسداران، نصب ست‌های بدنسازی پارک‌های شهرک پردیس، شهرک طوبی، مجموعه احمدی روشن، پارک آزادگان، پارک پرستار و پارک بلوار شهید قندی از مهمترین اقدامات حوزه خدمات شهری منطقه ۳ بود که در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 690327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.