انهدام باند ۵ نفره سارقان طلاجات زنان کهنسال

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند پنج نفره سارقان طلاجات زنان کهنسال در عملیات ویژه کارآگاهان این پلیس و اعتراف متهمان به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از خانم‌های مسن مبنی بر سرقت طلاجات آنها توسط افرادی ناشناس، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات میدانی مشخص شد باند پنج نفره سارقان با استفاده از خودروهای پژو پارس، ساینا و پراید در سطح شهر اصفهان با مراجعه به خانم‌های کهنسال و جلب اطمینان آنها و به بهانه اینکه قصد خرید طلا برای همسر خود را دارند، طلاجات این افراد را برای رؤیت شکل ظاهری از آنها گرفته و سپس از محل متواری می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه متهمان در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهر اصفهان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی و هماهنگ دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۶ فقره سرقت طلاجات از زنان کهنسال اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 690265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.