استقبال بی‌نظیر اصفهانی‌ها از «باغ نورانی گل رز» ناژوان

مدیر ناژوان از استقبال بی‌نظیر شهروندان این کلان‌شهر از «باغ نورانی گل رز» ناژوان و بهره‌برداری از پروژه پیش‌رو خبر داد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه باغ نورانی گل رز طی چند ماه گذشته در مجموعه پارک جنگلی ناژوان شهرداری اصفهان با همکاری سازمان زیباسازی و سازمان عمران شهرداری توسط مدیریت ناژوان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با توجه به رویکرد مجموعه ناژوان مبنی بر ایجاد مراکز تفریحی خانواده محور، مجموعه باغ نورانی گل رز ایجاد شد و همه روزه در ایام هفته از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ در اختیار شهروندان قرار دارد.

مدیر ناژوان تصریح کرد: این مجموعه طی ایام هفته به غیر از روزهای تعطیل میزبان حدود ۵۰۰ نفر از شهروندان و گردشگران و به فراخور زمان در ایام تعطیلات و آخر هفته‌ها (روزهای پنجشنبه و جمعه) حدود ۱۰۰۰ نفر بازدید کننده است.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌هایی برای تکمیل این مجموعه در نظر گرفته شده است که می‌توان به استقرار مبلمان شهری با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری و بخش خصوصی اشاره کرد، چراکه در نظر داریم کیفیت ارائه خدمات را در این محل ارتقا دهیم.

قائلی با بیان اینکه توسعه، افزایش تجهیزات و المان‌ها در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: انجام این مهم بر اساس بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی خواهد شد و درصدد هستیم این المان‌ها را به‌روزرسانی کنیم.

مدیر ناژوان از ایجاد فضای مطلوب برای تفریح خانواده‌ها و عکس و تصویربرداری برای مخاطبان در این مجموعه خبر داد و گفت: درخواست می‌شود شهروندان از هرگونه بروز آسیب به المان‌ها پیشگیری کنند، زیرا این المان‌ها یک سرمایه برای شهر محسوب می‌شود.

کد خبر 690228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.