انجمن اولیا و مربیان در مدارس بیشتر مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انجمن اولیا و مربیان در مدارس مورد توجه قرار نمی‌گیرد که امیدواریم از این پس بیشتر در مدارس به نقش این انجمن اهمیت داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، امروز دوشنبه _سوم مهرماه_ در آئین نمادین بازگشایی مدارس استان کردستان که با حضور مسئولان استانی، دانش آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان در دبستان حیرت سجادی شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بهترین، شریف‌ترین و بالاترین کار تحصیل علم است و والدین برای فرزندان خود باید اهمیت علم‌آموزی را یادآوری کنند.

وی افزود: امروز در مدرسه حیرت سجادی این مراسم برگزار شده است که ایشان از مفاخر و چهره‌های علمی و فرهنگی برجسته کشور و استان کردستان بوده‌اند و به پاس خدمات علمی ایشان، نامشان بر سر در مدرسه، کتابخانه و مراکز فرهنگی قرار گرفته است، چون کسب علم سلطنت می‌آورد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان ادامه داد: باید والدین، بستر و محیط خانه را برای علم‌آموزی فرزندان خود فراهم کنند و بر دوستان کودک و فضای مجازی که در آن فعالیت می‌کند مواظبت داشته باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: اولیای مدرسه و معلمان هم تلاش و مواظبت بیشتری در راستای علم‌آموزی دانش‌آموزان داشته باشند و بجز کسب علم، درس زندگی و آداب معاشرت هم به دانش‌آموزان یاد بدهند.

وی با تاکید بر اینکه معلمان علمشان را باید به‌روز کنند، گفت: انجمن اولیا و مربیان در مدارس مورد توجه قرار نمی‌گیرد که امیدواریم از این پس بیشتر در مدارس به این انجمن اهمیت داده شود.

کد خبر 690145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.