افزایش زیرساخت‌های هوشمند در بریتانیا

اجرای آزمایشی پروژه‌های افزایش زیرساخت‌های هوشمند در لندن بریتانیا به‌تازگی آغاز شده و قرار است تغییرات قابل‌توجهی در بهبود کیفیت مناطق شهر اتفاق افتد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌زودی سنسورهای اینترنت اشیا به طور گسترده در سراسر مناطق کینگستون لندن نصب خواهد شد و قابلیت دسترسی مدیران را به داده‌های شهری برای اعمال اقدامات زودهنگام افزایش خواهد داد. این سنسورها که به هوشمندسازی زیرساخت‌های کینگستون کمک خواهد کرد، با هدف بهبود ارائه خدمات شهری نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مهم‌ترین خدماتی که در رویکرد جدید ارتقا خواهد یافت شامل تقویت اتصال به اینترنت، بهبود ارائه خدمات توسط اعضای شورای شهر و افزایش امنیت عمومی است. در این راستا، ایستگاه‌هایی برای میزبانی سنسورهای جدید در مناطق مختلف شهر نصب خواهد شد که سلول‌های کوچک متعددی را برای بهبود کیفیت دوربین‌های دیجیتالی در بر خواهد گرفت.

جالب است بدانید که این دوربین‌ها با هدف نظارت بر ترافیک شهری نصب نمی‌شود، بلکه قرار است امنیت عمومی را از طریق ردیابی رفتارهای غیراخلاقی و جنایی شهروندان افزایش دهد.

افزایش زیرساخت‌های هوشمند در بریتانیا

مزایای طرح هوشمندسازی زیرساخت‌ها در کینگستون

مدیران کینگستون در طرح جدید خود برای هوشمندسازی زیرساخت‌ها در نظر دارند تعداد ۲۰ ایستگاه هوشمند جدید را در سراسر شهر نصب کنند که امکان افزودن سنسورهای اینترنت اشیا در آن‌ها برای مدیریت بهتر خدمات مناطق مختلف نظیر نظارت بر میزان بهره‌وری از معابر، کیفیت هوا و حتی نرخ پیاده‌روی در فضاهای عمومی وجود دارد. علاوه بر این، نصب یک رینگ فیبری به طول ۱۰.۴ کیلومتر در سراسر شهر قابلیت تأمین اینترنت پرسرعت را برای ایستگاه‌های جدید فراهم می‌آورد که این امر به سهم خود در نظارت بیشتر دوربین‌ها بر خدمات نام‌برده شهری نقش مهمی ایفا خواهد کرد. در این طرح اجرای پروژه زیرساخت بی‌سیم دولت بریتانیا مورد حمایت قرار خواهد گرفت و زیرساخت‌هایی برای تأمین اینترنت پرسرعت برای مردم، صاحبان کسب و کار و خدمات عمومی در سراسر قلمرو توسعه خواهد یافت.

هزینه لازم برای اجرای مرحله آزمایشی این پروژه حدود ۲۵۰ هزار پوند تخمین زده شده که اداره تکنولوژی، علوم و فناوری از تأمین آن به شکل پاداش به خاطر منحصر به فرد بودن طرح خبر داده است.

کد خبر 690118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.