ایران ۳ _ مغولستان ۰ / صعود آسان امیدهای ایران با غلبه‌بر حریف

تیم ملی فوتبال امید ایران با پیروزی سه بر صفر مقابل مغولستان در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو، با صدرنشینی راهی دور حذفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال امید ایران عصر امروز _یک‌شنبه دوم مهرماه_ از ساعت ۱۵:۰۰ در چارچوب سومین بازی مرحله گروهی رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین در برابر مغولستان قرار گرفت تا پس از یک تساوی و یک برد، با دومین پیروزی بتواند صعود خود به مرحله بعد به‌عنوان صدرنشین را قطعی کند.

سیدحسین حسینی، سامان فلاح (از دقیقه ۲۷- امیر جعفری)، سینا شاه‌عباسی، سیدمجید نصیری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی (از دقیقه ۵۷- امیرارسلان مطهری)، محمد عمری (از دقیقه ۵۷- محمدحسین اسلامی)، مهدی ممی‌زاده (از دقیقه ۷۹- فردین یوسفی) و آریا برزگر (از دقیقه ۵۷- امید حامدی‌فر)

گل‌های ایران را مهدی ممی‌زاده (دقیقه ۱)، محمد عمری (دقیقه ۴۵) و آریا برزگر (دقیقه ۵۶) به‌ثمر رساندند. ایران در دو بازی قبلی خود برابر تیم‌های ملی ویتنام و عربستان قرار گرفته بود که به ترتیب یک برد و یک تساوی کسب کرد و توانست به دومین برد خود در مرحله گروهی دست پیدا کند.

ثانیه ۴۰ مسابقه مهدی ممی‌زاده وینگر تیم ملی ایران خیلی زود ایران را به گل رساند، ارسال کوتاه گودرزی با ضربه ممی‌زاده وارد دروازه شد. پاس‌زمینی حسین گودرزی در بین راه با دخالت برزگر همراه شد و دروازه‌بان حریف دچار اشتباه شد، پاس گودرزی مستقیم در حال گل شدن بود که محمد عمری با تکل بلند توپ را به گل دوم تبدیل کرد. پاس رو به عقب بازیکن مغولستان با توپ ربایی فوق‌العاده برزگر همراه شد و در موقعیتی تک‌به‌تک دروازه این تیم را باز کرد.

در دیگر دیدار هم‌زمان گروه B دو تیم ملی عربستان و ویتنام در برابر یکدیگر قرار گرفتند که عربستانی‌ها به پیروزی رسیدند اما امیدهای ایران به لطف تفاضل‌گل بهتر نسبت به عربستان، با هفت‌امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شدند.

مصدومیت سامان فلاح در این مسابقه اتفاق تلخی بود که شیرینی صعود و برد را کم کرد، سامان روی خطای شدید کاپیتان تیم ملی مغولستان به شدت مصدوم شد و از زمین مسابقه خارج شد، این خطا باعث شد که مغولستان از اواسط نیمه اول ۱۰ نفره شود

کد خبر 690025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.