تقویت اینترنت اشیا و اقتصاد دیجیتالی در آفریقای جنوبی

دولت آفریقای جنوبی از آغاز همکاری با یکی از کمپانی‌های بین‌المللی فناوری برای تقویت اینترنت اشیا و اقتصاد دیجیتالی خبر داده و مدعی شده است میلیون‌ها ابزار الکترونیکی مجهز به اینترنت اشیا به‌زودی در کشور فعال خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اپراتور شبکه سیار آفریقای جنوبی قراردادی چند ساله با یکی از کمپانی‌های فناوری بین‌المللی عقد کرده است و در نظر دارد بهره‌گیری از اینترنت اشیا را در سراسر کشور استانداردسازی کند.

در حال حاضر ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مشتری از خدمات متعدد اپراتور شبکه سیار آفریقای جنوبی نظیر صوت، داده‌ها، فین‌تک، دیجیتال، تبلیغات و عمده‌فروشی برخوردار هستند که دولت در نظر دارد از طریق تقویت اینترنت اشیا و اقتصاد دیجیتالی این تعداد را به طور قابل‌توجهی افزایش دهد.

پیش از این اپراتور شبکه سیار کشور در تلاش برای یافتن یک بستر مدیریت اتصال بود تا نیازهای مشتریان خود را از طریق فراهم آوردن انواع سیم‌کارت‌ها برآورده کند.

مدیریت و تقویت اینترنت اشیا

کمپانی بین‌المللی فناوری طرف قرارداد اپراتور سیار آفریقای جنوبی موظف به تقویت قابلیت اتصال به شبکه نسل جدید کشور است و باید امکان اتصال میلیون‌ها وسیله مجهز به اینترنت اشیا را در حال و آینده فراهم بیاورد.

این کمپانی مدعی شده است که استراتژی‌هایی چند بعدی را برای این منظور توسعه خواهد داد که فراتر از مدیریت اتصال پیش می‌رود و خدمات مضاعفی را حول پیرامون اینترنت اشیا ارائه خواهد داد.

علاوه بر این، رونق اقتصاد دیجیتالی آفریقای جنوبی در رأس اولویت‌های این کمپانی قرار دارد و در این زمینه متعهد شده است بازاری قدرتمند برای فروش خدمات فراگیر، راحت و مقرون به صرفه در کشور ایجاد خواهد کرد، ضمن این‌که قابلیت تأمین نیازهای مشتریان را در سطح اتصال جهانی فراهم خواهد آورد.

استراتژی‌های کمپانی فناوری اینترنت اشیا در ۱۸ شرکت در سراسر آفریقای جنوبی اجرا خواهد شد و به واسطه رفع نیازهای دیجیتالی و بازاری، زمینه را برای رشد هر چه بیشتر آن‌ها در سطح جهانی تسهیل خواهد کرد، این کمپانی همچنین ادعا کرده است رویکردهایی آینده‌نگر را در زمینه تقویت اینترنت اشیا در کشور پیاده خواهد کرد تا رشد اقتصادی نسل‌های بعد را نیز سازگار با استانداردها و مقررات آفریقای جنوبی تضمین کند.

کد خبر 689939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.