جذب ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس خراسان شمالی

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۵۰ میلیارد تومان از سطح استانی و ملی برای تجهیز مدارس استان اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد وحیدی امروز- یکم مهرماه- در آئین زنگ مهر که در مدرسه شهدای غزه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: پیامبران اولین معلمان تاریخ بشریت بودند که برای رشد جامعه و تربیت مردم مبعوث شدند.

وی لازمه توسعه و پیشرفت کشور را دانایی و کسب علم دانست و افزود: حتی در بعد شخصی نیز بدون دانایی نمی‌توان موفقیتی کسب کرد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی حمایت از آموزش و پرورش را وظیفه دولت و مجلس دانست و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم بر خلاف دولت گذشته نگاهی خاص به جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان دارد.

وحیدی اضافه کرد: طی سالیان گذشته تعداد جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان حتی به سه هزار نفر نیز رسید، اما با توجه به اینکه رویکرد این دولت متفاوت بود جذب دانشجو افزایش یافته است.

وی با اشاره به جدیت دولت سیزدهم در اجرای قانون رتبه بندی معلمان، گفت: معلمان عنصر تعالی بخش کشور هستند و امسال ۵۰ میلیارد تومان از سطح استانی و ملی برای تجهیز مدارس استان اختصاص پیدا کرد.

کد خبر 689783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.