نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس لرستان

همزمان با نخستین روز آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، زنگ مهر(ایثار ومقاومت) در مدارس استان لرستان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این مراسم امروز _ شنبه یکم مهرماه _ با حضور استاندار لرستان، امام جمعه موقت خرم‌آباد، فرماندار، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در هنرستان ولی عصر (عج) برگزار شد.

فرهاد زیو یار، استاندار لرستان در این مراسم تقارن آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: دفاع مقدس در تمام تاریخ مانند یک مدرسه و دانشگاه به شمار می‌رود که می‌تواند نسل‌ها را تعلیم دهد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس درس توانستن را به جوانان آموخت و آغاز سال تحصیلی نیز همچون دفاع مقدس است، دانش‌آموزان باید برای کشور، ارزش‌های انسانی و باز شدن گره‌ها تلاش کنند.

نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس لرستان

به گزارش ایمنا، در این مراسم علاوه بر ادای احترام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس از ایثارگران و فرزندان شهیدی که در هنرستان ولی عصر (عج) تحصیل کرده بودند تجلیل شد و دانش‌آموزان این دبیرستان با عبور از دروازه قرآن سال تحصیلی جدید را آغاز کردند. بیش از ۳۵۰ هزار دانش‌آموز لرستانی با شعار «مدرسه قوی – ایران قوی» سال تحصیل خود را آغاز می‌کنند.

کد خبر 689698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.