آغاز رسمی سال تحصیلی با نواختن زنگ «مهر و مقاومت» در سمنان

سال تحصیلی جدید در سمنان همزمان با سراسر کشور آغاز و زنگ «مهر و مقاومت» در دبیرستان دخترانه شاهد (شهیده زهرا مداح) نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سال تحصیلی جدید در سمنان همزمان با سراسر کشور آغاز شد و زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه شاهد (شهیده زهرا مداح) با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندهی انتظامی استان، شهردار سمنان، فرماندار و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی نواخته شد.

سید جمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این آئین گفت: مدارس سطح استان از امروز پذیرای ۱۳۳ هزار دانش‌آموز هستند و ۱۱ هزار و ۲۰۰ معلم و همکار آموزش و پرورش وظیفه مدیریت مدارس و تعلیم و تربیت دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی را بر عهده خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه تربیت نسلی بانشاط، مسئولیت پذیر، ارزشی، متعهد و انقلابی از وظایف آموزش و پرورش است، افزود: باید در آموزش و پرورش اجتماعی سازی کنیم و برای این امر باید همه دستگاه‌های متولی و مرتبط نظام تعلیم و تربیت پای کار باشند.

وزیری تصریح کرد: شعار «مهر مهدوی، معلم تمدن‌ساز و مدرسه صالح» به عنوان یک شعار استانی برای سال تحصیلی جدید توسط اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان انتخاب شد.

کد خبر 689674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.