«ایده بذر»، طرحی برای توسعه رفاه و سلامت کارکنان شهرداری اصفهان

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: طرح «ایده بذر» یک مسابقه ایده‌پردازی ویژه کارکنان شهرداری است که به‌منظور دست‌یابی به ایده‌های خلاق و نوآورانه در توسعه رفاه و سلامت این سرمایه‌های انسانی شاغل در شهرداری اجرا می شود.

منصور سلطانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: «ایده بذر» نام طرحی است که در آن کارکنان شهرداری به ارائه ایده‌های خود در زمینه‌های ارتقای کمی و کیفی خدمات رفاهی و سلامت کارکنان در شهرداری اصفهان می‌پردازند.

وی با اشاره به هدف اجرای مسابقه ایده بذر افزود: ایده‌پردازی موجب توسعه و ارتقای کمی و کیفی خدمات، افزایش انگیزه کارکنان و ارتقای سطح مشارکت آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها و حل مسائل مرتبط با رفاه، تعاون و ورزش و نیز بهداشت و سلامت می‌شود.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: از جمله محورهای ایده بذر می‌توان به توسعه خدمات الکترونیک، اعطای تسهیلات، ارتقای سلامت جسمی و روحی کارکنان و خانواده ایشان، خدمات سفر، توسعه و ارتقای مراکز خدمات طرف قرارداد، جشن‌ها، مراسم و نکوداشت‌های مناسبتی و تفریحی، خدمات غذا، باشگاه‌ها، تالارهای شهرداری، امور مرتبط با بیمه تکمیلی، معاینات دوره‌ای سلامت، تعاونی‌های مصرف، تعاونی مسکن و صندوق قرض‌الحسنه اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه ظرفیت‌های رفاهی، درمانی با نگاه بر امکانات درون و برون شهرداری، افزایش رضایت کارکنان از خدمات رفاهی و درمانی، حمایت از کارکنان در موضوع مسکن، موضوعات آزاد مرتبط با حوزه‌های رفاه، تعاون، ورزش و بهداشت و سلامت از سرفصل‌های مسابقه ایده‌پردازی است.

«ایده بذر»، طرحی برای توسعه رفاه و سلامت کارکنان شهرداری اصفهان

سلطانی‌زاده گفت: دریافت ایده‌های تحول‌آفرین، خلاق و قابل اجرا، ارتقای کمیت و کیفیت خدمات، افزایش رضایت کارکنان و خانواده آن‌ها، شناسایی روش‌ها و راهکارهای نوین و ابتکاری و اصلاح فرایندهای موجود، مدیریت هدفمند هزینه و افزایش بهره‌وری مطلوب، ارتقای عدالت در ارائه خدمات از اهداف برگزاری ایده بذر است.

وی ادامه داد: پیشنهادهای ارائه شده باید به مسئله و ارائه راهکارهای حال آن اشاره کند و در رابطه با ایجاد خدمات جدید، خلاقانه، نوآورانه، قابل اجرا، به صرفه و دارای ارزش افزوده باشد.

سلطانی‌زاده تصریح کرد: این رویداد ایده‌پردازی با همت اداره کل سرمایه انسانی شهرداری و با همکاری اداره خلاقیت و نوآوری از یکم تا بیستم مهرماه ۱۴۰۲ در راستای توسعه خدمات رفاهی و سلامت کارکنان شهرداری اصفهان برگزار می‌شود که قرار است به نفرات اول تا سوم این مسابقه به ترتیب مبالغ ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال جایزه اهدا شود.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان شهرداری می‌توانند ایده‌های خود را در سامانه ثبت پیشنهاد و ایده به نشانی http://knowledge.isfahan.ir ثبت و برای این ایده کاپ ارسال کنند.

کد خبر 689609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.