بهترین هتل‌های جهان در سال ۲۰۲۳

برج‌العرب در دبی، گرند هتل ترمزو در ایتالیا، المها دیزرت ریزورت در دبی و هتل جزیره‌ رنگالی کنراد مالدیو به عنوان بهترین هتل‌های جهان در سال ۲۰۲۳ معرفی شده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، معمولاً هتل‌هایی با استخرهای خصوصی و در نزدیکی آب‌ها بیشترین مهمانان را به خود جذب می‌کند، زیرا زمینه گذراندن اوقاتی بسیار خوش را برای کاربران فراهم می‌آورد. در شاخص هتل‌های برتر جهان در سال ۲۰۲۳ نیز، هتل‌هایی با بیشترین دسترسی به آب به عنوان بهترین هتل‌های دنیا شناخته شده و جالب این‌که دبی در امارات متحده عربی، دو هتل برتر جهان را در خود جا داده است. در ادامه به معرفی چهار هتل برتر جهان در سال ۲۰۲۳ و ویژگی‌های متمایز هر یک می‌پردازیم.

برج العرب در دبی

برج العرب در دبی، هتلی هفت ستاره است و هفتمین هتل بلند جهان به حساب می‌آید. این هتل درست شبیه به یک بادبان کشتی جهاز (نوعی کشتی عربی) به نظر می‌رسد که در ساحلی ساخته دست معماران احداث شده و بالکنی میزبان یک استخر بسیار بزرگ و زیبا را در خود جا داده است.

برج العرب یک فضای باز را در ارتفاع ۱۸۰ متر از سطح زمین در بر گرفته که این محوطه به عنوان بزرگ‌ترین بالگرد نشین و بام کریستالی جهان شناخته شده است. فضای داخلی هتل به اندازه هزار و ۸۰۰ متر مربع به وسیله روکش طلایی ۲۴ عیار پوشیده شده و جلوه‌ای شگفت‌انگیز را برای آن به وجود آورده است.

مهمانان هتل برج العرب می‌توانند هنگام حضور در این مکان از خدمات مختلفی مانند پیشخدمت‌های شخصی، خودروهای رولز رویس با راننده خصوصی، آبگرم تالیس (Talise) و تجهیزات مختلف در اتاق‌ها برای خواب راحت‌تر بهره بگیرند.

بهترین هتل‌های جهان در سال ۲۰۲۳

گرند هتل ترمزو در ایتالیا

گرند هتل ترمزو که در سواحل دریاچه کومو واقع شده است، هتلی پنج ستاره و تاریخی به‌شمار می‌رود. این هتل که چشم‌اندازهایی پانورامیک از کوه‌ها و دریاچه را در بر گرفته است، در سال ۱۹۱۰ افتتاح شد.

گرند هتل ترمزو میزبان ۹۰ اتاق خواب و سوئیت اعجاب‌انگیز است که بعضی از آن‌ها از بالکن‌ها و وان‌های حمام بسیار بزرگ برخوردار هستند. وجود سه استخر عمومی، ورزشگاهی مجهز، یک زمین تنیس و آبگرم استراحت و گذراندن اوقات فراغت را در این هتل برای مهمانان بسیار لذت‌بخش کرده است.

بهترین هتل‌های جهان در سال ۲۰۲۳

تفریح‌گاه بیابانی الم‌ها در دبی

تفریح‌گاه بیابانی الم‌ها یکی از مجلل‌ترین و زیباترین هتل‌های خاورمیانه در دبی محسوب می‌شود که مجموعه‌ای از فضاهای تفریحی بیابانی و آبگرم را در خود جا داده است. در مجموع ۴۲ سوئیت در این هتل جا گرفته که هر یک از ویژگی‌های منحصر به فرد خود برخوردار است و یک استخر شنای خصوصی و عرشه‌ای چوبی دارد. صرف وعده‌های غذایی در رستوران الدیوان که در شعله‌های آتش در تمام اطراف خود احاطه شده است، مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز و استخر شنای عمومی آن لذت حضور در هتل الم‌ها را برای مسافران دو چندان می‌کند.

بهترین هتل‌های جهان در سال ۲۰۲۳

هتل جزیره رنگالی کنراد مالدیو

کنراد مالدیو هتلی در جزیره رنگالی است که در سراسر جهان به علت میزبانی استراحتگاه‌ها و سالن غذاخوری تعبیه شده در زیر آب شهرت دارد. کنراد مالدیو یکی از مجلل‌ترین و زیباترین هتل‌های جهان به‌حساب می‌آید که در مجموع تعداد ۱۲ رستوران و یک مرکز آبگرم بزرگ را در اطراف خود در بر گرفته است.

هتل کنراد مالدیو یک اتاق خواب اصلی را در ۱۶ فوتی زیر سطح دریا با پنجره‌هایی که از زمین تا تمام اطراف آن به شکل نیم دایره امتداد یافته در بر گرفته است و امکان تماشای زندگی دریایی را برای مهمانان فراهم می‌آورد. علاوه بر این، هر سوئیت به یک عرشه بیرونی با یک استخر خصوصی دسترسی دارد، ضمن این‌که امکان اسکی روی آب و حتی یک آشپز خصوصی برای آن‌ها فراهم آمده است. امکان برقراری تماس با مربیان ورزشی و گرفتن مشاوره خصوصی برای انجام تمرینات جسمی هنگام حضور در هتل از دیگر امکانات آن به حساب می‌آید که این هتل را از سایر مکان‌های مشابه خود در سراسر دنیا متمایز کرده است.

بهترین هتل‌های جهان در سال ۲۰۲۳

کد خبر 689608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.