برنامه‌های شهرداری اراک به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انتقال مفاهیم و فرهنگ ایثار و شهادت به عموم مردم به‌ویژه نسل جوان است.

علیرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی سطح شهر با حال و هوای این ایام فضاسازی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری اراک در هفته دفاع مقدس افزود: تهیه و تولید سه قطعه موسیقیایی در خصوص همسران رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای شاخص شهدای مدافع امنیت با استفاده از ظرفیت هنرمندان شهر اراک و استان مرکزی، اجرای ورکشاپ، طراحی پوستر و بنر و برگزاری نمایشگاه از جمله برنامه شهرداری اراک در این هفته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: فضاسازی محیطی هفته دفاع مقدس در شهر اراک، طراحی، تدوین و اجرای تئاتر خلاق تک‌نفره با موضوع دفاع مقدس و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، طراحی، تدوین و اجرای تئاتر مردان سرزمین آفتاب از عاشورا تا مدافعان امنیت هم از دیگر برنامه‌های شهرداری در هفته دفاع مقدس است.

وی تهیه و تولید موشن‌گرافی در خصوص ۸ سال دفاع مقدس، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، اجرای مراسم گلباران قبور شهدا، ایجاد ایستگاه فرهنگی مذهبی در محل باغ موزه دفاع مقدس و مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی شب شعر و اجرای برنامه هنری مسابقات فرهنگی هنری و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های شهرداری اراک در این هفته ذکر کرد.

شعبانی مشارکت در اجرای برنامه سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز، تهیه اینفوگرافی هشت سال دفاع مقدس و تأثیر فرماندهان شاخص جنگ تحمیلی شهر اراک در جبهه‌های حق علیه باطل، تولید برنامه تلویزیونی، ضبط خاطرات رزمندگان شاخص و ایثارگران استان مرکزی در جبهه‌های غرب کشور برای بازپخش در فضای مجازی و صدا و سیمای استان مرکزی و برگزاری نمایشگاه عکس چشم و چراغ (والدین شهدا) را از برنامه‌های شهرداری در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

وی گفت: مشارکت در اجرای جشنواره رزم‌نوازان (گروه‌های موزیک نظامی استان)، اکران فیلم‌های مرتبط با دفاع مقدس در محل فرهنگسرای شهر اراک، اجرای ویژه برنامه فرهنگی هنری در محل پیاده راه امیرکبیر، برگزاری نمایشگاه عکس عاشورا (آثار برگزیده سوگواره عکس عاشورایی اراک) برگزار شده توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، مشارکت در برگزاری برنامه رژه نیروهای مسلح و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در حاشیه این مراسم از جمله برنامه‌های شهرداری اراک در هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 689343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.