اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر در طرح «مهر، بانی مهر» به دانش‌آموزان مناطق محروم

با اعلام رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین، همزمان با بازگشایی مدارس، اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان نایین با توزیع ۷۵ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند، مهربانی را به آن‌ها هدیه کردند.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح «مهر، بانی مهر» از طرح‌های موفق جمعیت هلال احمر است که در آستانه آغاز سال تحصیلی با محوریت تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر و توزیع میان دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت خیران داوطلب و اعضای جوان در اجرای این طرح، افزود: در این طرح ۷۵ بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد و دیگر لوازم ضروری به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین با بیان اینکه این اقدام با هدف کمک و حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها صورت گرفت، ادامه داد: این اقلام در قالب طرح مهربانی مهر و با همت گروه خیران دست‌های مهربانی و سازندگی شهر انارک و جمعی از خیران معادن این منطقه تهیه شده است.

وی ضمن قدردانی از حضور همیشگی خیران و اعضای جوان و داوطلب هلال احمر، خاطرنشان کرد: امیدواریم با یاری توانمندان و احیای ارزش‌های بشر دوستانه، یاریگر نیازمندان باشیم.

کد خبر 689333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.