عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ شهریورماه

در این بسته خبری از نوسازی ۹۰ درصد کل ناوگان در شهرکرد تا آتش‌نشان بندرعباس هنگام عملیات نجات در میناب جان باخت و شناسایی ۹۶۳ هکتار بافت ناکارآمد شهری در اردبیل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آتش‌نشان بندرعباس هنگام عملیات نجات در میناب جان باخت

محمدامین لیاقت، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: یکی از آتش نشانان بندرعباس هنگام عملیات امداد و نجات در منطقه هشت بندی شهرستان میناب جان باخت.

خودروهای جدید حمل و نقل عمومی یزد رونمایی شد

ابوالقاسم محی الدینی، شهردار یزد گفت: ون‌ها و اتوبوس‌های خریداری شده و تاکسی‌های نوسازی شده حمل و نقل عمومی شهرداری یزد با حضور جمعی از مسئولان و اعضای شورای شهر در میدان امیرچخماق یزد رونمایی و وارد چرخه سرویس مدارس و حمل و نقل عمومی شد.

۶ پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم فعال است

علیرضا خلیلی، سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، گفت: در حال حاضر ۶ پارکینگ ویژه موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم جانمایی و احداث‌شده و ظرفیت بالایی برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان در این موضوع خاص است.

۸ هزار و ۵۵۰ دستگاه خودرو در بجنورد برای سرویس مدارس ساماندهی شد

حمیدرضا شافعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: تاکنون یکهزار و ۵۵۰ دستگاه خودرو در شهر بجنورد به عنوان سرویس ساماندهی شده که بیشتر این خودروها سواری است.

برخورد ۲۰۶ با تیر چراغ برق در تهران ۲ کشته برجا گذاشت

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک خودرو ۲۰۶ با تیر چراغ برق در جاده خاوران خبر داد و گفت: یک مرد و زن ۲۵ ساله در این سانحه رانندگی جان باختند.

شناسایی ۹۶۳ هکتار بافت ناکارآمد شهری در اردبیل

کیوان حسن‌زاده، معاون شهرسازی و معماری شهردار اردبیل گفت: ۹۶۳ هکتار بافت ناکارآمد شهری در اردبیل شناسایی شده که نیازمند بازسازی و نوسازی است.

اجرای روز جهانی بدون خودرو در مناطق ۲۲ گانه تهران؛ فردا

مهدی گلشنی، مدیرکل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه جمعه ۳۱ شهریور روز جهانی بدون خودرو است، در هرکدام از مناطق ۲۲ گانه یک محور را مشخص کردیم که روی خودروها بسته و روی «مدهای حمل و نقل پاک متمرکز باشد.

انجام جذب اعتبارات لازم مقاوم سازی پل سفیر امید

میثمالوان پور، شهردار آستارا اظهار داشت: با همکاری نیروهای جهادی و کمکی شهرداری‌های رشت اصفهان، انزلی و رضوانشهر کار امدادرسانی سرعت بیشتری گرفت و تنها محله‌های شالیزار آبدینگ و خیابان اصلی خلیل آباد باقی مانده است.

نوسازی ۹۰ درصد کل ناوگان در شهرکرد

مهرداد میرزائیان، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: با نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس دیگر در بخش خصوصی، ۹۰ درصد کل ناوگان نوسازی شده است.

کد خبر 689286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.