اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین در یاسوج برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد، از اجتماع پنج هزار نفری جوانان نقش‌آفرین در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار، سرهنگ حسین انوری امروز_ چهارشنبه، بیست‌ونهم، شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اجتماع پنج‌هزار نفری جوانان نقش‌آفرین، ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه پنجم مهرماه در شهر یاسوج، برگزار می‌شود.

وی دفاع مقدس را نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: هفته دفاع مقدس اوج افتخار و رشادت رزمندگان و جوانان دیروز ما در هشت سال دفاع مقدس بوده‌است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد، گفت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قریب به ۴۰ عنوان برنامه در شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج اجرا خواهد کرد.

وی در ادامه به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بویراحمد، پرداخت و افزود: روز ۳۱ شهریورماه رژه گروهان‌های رژه‌رونده از سپاه، فراجا و بسیج و روز یکم مهرماه یادواره شهدا و اجتماع نقش‌آفرینان استان را در جبهه‌های غرب و شمال غرب، ساعت ۹ صبح در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

سرهنگ انوری خاطرنشان کرد: همزمان با شهادت امام حسن عسکری (ع) ویژه‌برنامه‌ای در مسجد امام حسن عسکری (ع) واقع در ترمینال قدیم یاسوج بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

وی از عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر استان در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، خبر داد و گفت: انتظار می‌رود همه جوانان عزیز استان و کسانی که دل‌سوخته نظام و انقلاب هستند در برنامه‌های دفاع مقدس حضور پیدا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، دیدار با ائمه جمعه را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بویراحمد، برشمرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم بیش هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۱۷ آزاده و با اعزام بیش از ۴۰ هزار رزمنده به جبهه‌های جنگ تحمیلی، دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده‌است.

کد خبر 689055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.