تحویل ۵ هکتار زمین به بنیاد شهید برای ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی در منطقه ۱۴ اصفهان

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از تحویل ۵ هکتار زمین به بنیاد شهید برای ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی در این منطقه خبر داد و گفت: احداث این بیمارستان به لحاظ اینکه یکی از پروژه‌های محرک توسعه و پیشرفت برای این منطقه محسوب می‌شود، بسیار حائز اهمیت است.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تحویل پنج هکتار زمین به بنیاد شهید برای ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی طبق دستور رئیس جمهور در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: ساخت این بیمارستان اعتبار ملی دارد و متعلق به بنیاد شهید است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه گزینه‌های مختلفی از کشوری تا مناطق مختلف وجود داشت، افزود: در نهایت سال گذشته پس از فراز و نشیب‌های فراوان و مطرح شدن موضوع در کارگروه زیربنایی استان و کمیسیون ماده ۵، طبق روال معمول در آخرین مرحله در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شد که ذیل الحاق ۲۶ هکتار زمین به منطقه ۱۴، پنج هکتار آن در اختیار بنیاد شهید برای احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی قرار گیرد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: احداث این بیمارستان به لحاظ اینکه یکی از پروژه‌های محرک توسعه و پیشرفت برای این منطقه محسوب می‌شود، بسیار حائز اهمیت است.

تحویل ۵ هکتار زمین به بنیاد شهید برای ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی در منطقه ۱۴ اصفهان

وی با بیان اینکه وجود یک بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان به معنای پیشران توسعه است، گفت: درواقع ایجاد ساختمان پزشکان، پاراکلینیک‌ها، داروخانه‌ها و به‌کارگیری نیروی کار در این مجموعه برای این منطقه بسیار مهم است.

کریمی ادامه داد: جانمایی محل در نظر گرفته شده برای احداث بیمارستان، به لحاظ حوزه ترافیکی و دسترسی شهروندان، بهترین نقطه است، چراکه در کنار آن فرودگاه و رینگ حفاظتی شهر قرار دارد و از سوی دیگر اتوبان فرزانگان قرار دارد، همچنین در مجاورت آن ترمینال بزرگ شهر و خط دو متروی اصفهان در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع موجب می‌شود، همه افراد در استان و حتی کشور بتوانند از خدمات این بیمارستان منتفع شوند، زیرا محورهای مواصلاتی خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان صورتجلسه تحویل زمین این بیمارستان امضا شد تا در اختیار بنیاد شهید قرار گیرد و ادامه روند جذب بودجه و احداث آن انجام شود.

تحویل ۵ هکتار زمین به بنیاد شهید برای ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی در منطقه ۱۴ اصفهان

وی افزود: پیش‌بینی شده است تا با تمام قوا دستگاه‌های متولی همت کنند و در ماه ربیع‌الاول کلنگ احداث این بیمارستان به زمین بخورد تا این پروژه هر چه زودتر به سرانجام برسد.

کریمی ضمن قدردانی از استاندار اصفهان، معاون عمرانی استاندار و مدیر کل دفتر فنی استانداری اصفهان، همچنین تشکر از شهردار اصفهان و مدیران شهری این کلان‌شهر که نگاه استانی و ملی در ورود و انجام این پروژه داشتند، گفت: امیدواریم ثمرات این پروژه کل شهر و استان‌های همجوار را شامل شود.

وی ادامه داد: از تلاش بنیاد شهید در جذب اعتبار و دریافت مصوبه این بیمارستان قدردانی می‌کنم، چراکه این اتفاق نمونه‌ای از وفاق و همدلی و همکاری مدیریت استان بود و مردم از برکات آن منتفع خواهند شد.

کد خبر 688907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.