پروژکتور قابل حمل جدید ایسوس رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پروژکتور قابل حمل ایسوس ZenBeam L2 با سیستم‌عامل Android TV 12 رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ایسوس یک پروژکتور قابل‌حمل به نام ASUS ZenBeam L2 را با رزولوشن 1080p و میزان روشنایی ۹۶۰ لومن رونمایی کرد. این محصول ۱۲۰ درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و رنگ‌های دقیق و واضحی را ارائه می‌کند. این پروژکتور قابل حمل یک تصویر ۴۰ اینچی را از فاصله یک متری به نمایش می‌گذارد و آن را به یک نمایشگر بزرگ ۱۲۰ اینچی در فاصله ۳.۱ متری تبدیل می‌کند. این تطبیق‌پذیری با فضاهایی با اندازه‌های مختلف مناسب است.

علاوه بر این، پروژکتور یادشده دارای ویژگی‌هایی مانند فوکوس خودکار و تصحیح افقی و عمودی است. محصول جدید شرکت ایسوس دارای یک بلندگوی قدرتمند ۱۰ واتی Harman Kardon با فناوری Smart Amp برای ارائه صدای باکیفیت به منظور تکمیل تصاویر چشمگیر است. این دستگاه با استفاده از سیستم‌عامل Android TV 12 اجرا می‌‏شود و از فناوری Chromecast و دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور قابل حمل ایسوس ZenBeam L2 دارای دسته حمل چرمی و باتری داخلی ۶۵ وات ساعتی است که تا ۳.۵ ساعت زمان پخش را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، ویژگی ASUS Light Wall 26 گزینه محتوای داخلی را برای تطبیق‌پذیری و راحتی بیشتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول با قیمت ۷۲۲ دلار از ۱۱ اکتبر وارد بازار می‎‌شود.

کد خبر 688853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.