دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی مدرسه حوزه علمیه کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ ایرج کاکاوند با اشاره به ایجاد ناامنی برخی از اشرار برای همشهریان کاشانی، اظهار کرد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و از این رو با هر فردی که بخواهد آسایش مردم را مختل کند با شدت برخورد می‌شود.

وی افزود: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی یکی از مدارس حوزه علمیه شهر کاشان، پیگیری موضوع جهت شناسایی متهم یا متهمان در دستور کار مأموران انتظامی و امنیتی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری عوامل اطلاعات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، با انجام اقدامات فنی و استفاده از شگردهای خاص امنیتی موفق شدند کمتر از ۱۲ ساعت متهم و محل اختفای او را شناسایی کنند و اقدامات اولیه در خصوص دستگیری وی انجام شد.

وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند و در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، اما در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به صراحت به آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه و نشر آن در شبکه‌های معاند اقرار کرد.

کاکاوند خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت مردم و شهروندان خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا در انجام رسالتی که بر عهده دارند، شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند؛ بنابراین شهروندان در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای برخورد با مخلان نظم عمومی سریع مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس منعکس کنند تا از هرگونه اقدام خرابکارانه جلوگیری و برخورد قاطع شود.

کد خبر 688783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.