یادواره کشوری شهدای دانش‌آموز در کرمان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با توجه به اینکه کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است، پیشنهاد داده‌ایم میزبانی یادواره کشوری شهدای دانش‌آموز را داشته باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان، سردار محمدعلی نظری_ امروز بیست‌وهشتم شهریورماه_ در شورای آموزش و پرورش که با محوریت پروژه مهر برگزار شد، اظهار کرد: نقشه‌های دشمن برای ایجاد تشنج در جامعه در آستانه بازگشایی مدارس، این بار هم با شکست مواجه شد.

وی افزود: دشمنان توهم و خیال باطلی داشتند که می‌توانند فضای جامعه را در روزهای پایانی شهریور امسال با تنش و آشوب همراه کنند که نقشه‌هایشان نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز صحنه جنگ از دفاع سخت به سمت تسخیر ذهن‌ها رفته است؛ دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که اگر روی ذهن افراد کار کنند، با اجرای عملیات روانی به نتیجه می‌رسند اما ثابت شده دشمن در همه صحنه‌ها شکست خورده است.

وی ادامه داد: فضاسازی‌های زیادی توسط دشمن صورت گرفته و می‌گیرد؛ دشمن هنوز عقب ننشسته و نمی‌نشیند، ممات دشمن منوط به حیات ماست و کشور ما برای همه دنیا الگو شده است.

نظری با بیان اینکه هجمه‌های دشمن در فضای مجازی با برنامه‌های منسجم تربیتی، بی‌اثر می‌شود، افزود: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز در مدارس با کمک بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است، پیشنهاد داده‌ایم میزبانی یادواره کشوری شهدای دانش‌آموز را داشته باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: برنامه‌های تبیینی زیادی در طول سال تحصیلی برای رفع شبهات دانش آموزان باید انجام شود و به همکاری حوزه‌های علمیه و بسیج طلاب و… نیازمندیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در استان به ویژه در زمینه صنایع و معادن و در حوزه هوافضا و نیروی دریایی سپاه، برگزاری اردوهای راهیان نور برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ شهادت، از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده است.

نظری یادآور شد: درصدد هستیم جلسه فرماندهان سپاه با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان و جلسات توجیهی با مدیران مدارس را برای تقویت درس آمادگی دفاعی در آینده‌ای نزدیک داشته باشیم.

کد خبر 688762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.