سرعت بالا، بخش عمده شدت تصادفات است/ دوربین‌های کنترل سرعت افزایش یابد

استاندار کرمان با اشاره به سهم بالای سرعت وسایل نقلیه در شدت وقوع تصادفات، نصب دوربین‌های کنترل سرعت را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌سانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز_ سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در شورای راهبری کاهش تصادفات استان کرمان ضمن تشکر از اعضا برای تأمین امنیت راه‌های مواصلاتی استان به ویژه در اربعین حسینی و اعزام و جابجایی زوار ایرانی و پاکستانی، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از افزایش شدت تصادفات به دلیل سرعت بالاست و لذا کنترل سرعت و نصب دوربین‌های کنترلی ضرورت دارد.

وی در خصوص تخصیص زمین برای احداث پایگاه‌های اورژانس شهری گفت: شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی با کمک یکدیگر باید مشکل زمین‌های درخواستی اورژانس را با تهاتر حل کنند و پایگاه اورژانس ساخته شود.

استاندار کرمان رسیدگی به جاده‌های روستایی را مهم دانست و بیان کرد: هر چند بخشی از جاده‌ها روستایی خطاب می‌شوند، اما در حقیقت جاده شهری هستند و تردد بالایی دارند، به خصوص در جنوب استان که بخش عمده‌ای از ماشین‌های سنگین و باری از این جاده‌ها عبور می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کاهش تخلفات شهری چه در رانندگی و چه در مسائل دیگر با روشنایی معابر شهری و خیابان‌ها کنترل خواهد شد و امری ضروری است.

کد خبر 688749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.