زخمی شدن هوادار نیوکاسل در میلان با ضربات چاقو

یکی از هواداران نیوکاسل یونایتد پس از اصابت چاقو در میلان قبل از اولین بازی اروپایی تیمش به میزبانی سن سیرو، در بیمارستان بستری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گفته می‌شود ادی مک‌کی، ۵۸ ساله اهل تاین‌ساید، که با پسر و یکی از دوستانش راهی ایتالیا شده تا شاهد بازی امشب میلان و نیوکاسل از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا باشد، توسط «هفت یا هشت نفر» که صورت‌هایشان پوشیده بوده، با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفته است.

حادثه حوالی عصر دوشنبه در منطقه ناویگلی میلان رخ داد. پلیس تأیید کرده است که مک کی قبل از انتقال به یک مرکز پزشکی محلی، توسط امدادگران در محل حادثه تحت درمان قرار گرفته است.

خانواده مک کی به ایتالیا سفر می‌کنند تا در کنار او باشند و دخترش ریچل به اسکای اسپورت نیوز می‌گوید: «پدرم در وضعیت پایداری قرار دارد و کمی شوکه شده است. او ناراحت است که فرصت تماشای بازی را از دست داده، اما فقط می‌خواهد همه هواداران نیوکاسل به ورزشگاه بروند تا در شرایطی ایمن، تیم را تشویق کنند.»

«او به تازگی از ناحیه دو زانو پای چپ و راست، تحت عمل جراحی قرار گرفته، بنابراین هنگام فرار از دست اشرار زمین خورد و مورد حمله قرار گرفت.

برادرم خوب است، اما بعد از دیدن این اتفاق که برای پدرمان افتاد، در شوک است. من حتماً به ایتالیا پرواز می‌کنم. ما تمام شب را بخاطر استرس شدید، نخوابیده‌ایم.»

نیروهای پلیس میلان اعلام نکردند که این حمله مربوط به فوتبال بوده یا خیر، و سخنگوی آن گفت: «یک مرد انگلیسی ۵۸ ساله که هوادار نیوکاسل است، حوالی نیمه‌شب توسط یک گروه هفت یا هشت نفری در حالی که او و یکی از دوستانش درحال گشت و گذار در میلان بودند، مورد حمله قرار گرفته‌اند.

یک ضربه چاقو از ناحیه پشت و دو ضربه چاقو در بازوها به این مرد اصابت کرده است. سریعاً یک خودروی پلیس وارد عمل شد و این مرد به بیمارستان پولی‌کلینیکو منتقل گشت، و حالا وضعیت او وخیم نیست.

نیوکاسل در حال آماده شدن برای رویارویی با میلان است جایب که این اولین بازی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا طی ۲۰ سال گذشته خواهد بود.

ادی هاو فصل گذشته در لیگ‌برتر، تیمش را به جمع چهار تیم‌برتر رساند و امیدوار بود همه کسانی که با باشگاه در ارتباط هستند از بازگشتی به یاد ماندنی به اروپا لذت ببرند.

سرخابی‌ها (لقب نیوکاسل) به خبر چاقو زدن مک کی واکنش نشان دادند و گفتند: «ما عمیقاً از گزارش‌ها مبنی بر اینکه یک هوادار در میلان عصر دوشنبه مورد حمله جدی قرار گرفته است، نگران هستیم و در حال ارتباط با مقامات محلی برای حل مشکلات هستیم."

"فکر ما با خانواده آنهاست و امیدواریم که بهبودی کامل و سریع هوادارمان اتفاق بیافتد"

امشب ۴۰۰۰ هوادار نیوکاسل در سن سیرو حضور خواهند داشت، اما تعداد زیادی از آنها بدون بلیط به ایتالیا سفر کرده‌اند.

تیم ادی هاو در فصل ۲۰۲۳-۲۴ روزهای سختی را پشت سر گذاشته و سایر بازی‌های آنها در گروه F قرار است با پاری‌سن‌ژرمن، قهرمان لیگ فرانسه و بوروسیا دورتموند غول بوندسلیگا برگزار شود.

کد خبر 688728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.