کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد ریالی در نجف‌آباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از شناسایی و دستگیری فردی کلاهبردار که به بهانه ثبت‌نام خودرو بدون قرعه‌کشی اقدام به فریب شهروندان و کلاهبرداری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کرده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ میثم گوهری آرانی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان مبنی بر اینکه فردی به بهانه ثبت‌نام در سامانه فروش خودرو و برنده شدن این افراد در طرح سامانه فروش بدون قرعه‌کشی، از آنها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد متهم با چرب زبانی و فریب مالباختگان و به بهانه اینکه شخصی بانفوذ در شرکت‌های خودروساز داخلی است و توانایی ثبت‌نام خودرو بدون قرعه‌کشی با هزینه اندک پرداخت قیمت مصوب نمایندگی را دارد، اعتماد افراد را جلب و با دریافت مبالغی به عنوان پیش پرداخت نسبت به ثبت نام صوری خودرو و ارائه حواله‌های جعلی به آنان اقدام می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: متهم پس از دریافت وجوه از شهروندان و طعمه‌های خود متواری شده بود که اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری وی آغاز شد و با تحقیقات میدانی صورت گرفته و اقدامات هوشمندانه کارآگاهان پلیس، متهم متواری شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۸ مالباخته این پرونده شناسایی و میزان کلاهبرداری متهم ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با توجه به اعتراف به بزه ارتکابی ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 688697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.