خودروهای جدید آئودی چه مشخصاتی دارد؟

شرکت خودروسازی آئودی قصد دارد دو خودروی جدید حود به نام RS6 و RS7 را در سال ۲۰۲۴ وارد بازار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت خودروسازی آئودی قصد دارد دو خودروی جدید خود به نام RS6 و RS7 را در سال ۲۰۲۴ وارد بازار کند. خودروی RS6 Avant Performance با قیمت ۲۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار و خودروی RS7 Sportback Performance با قیمت ۲۴۸ هزار و ۵۰۰ وارد بازار می‎‌شود. هر دو خودرو دارای یک موتور ۴.۰ لیتری دوگانه توربو V8 هستند که ۴۶۳ کیلووات قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

شرکت سازنده ادعا می‌کند که شتاب هر دو مدل خودرو در عرض ۳.۴ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که ۰.۲ ثانیه سریع‌تر از مدل‌های معمولی است. هر دو خودروی RS6 Avant Performance و RS7 Sportback Performance مشخصات مدل‌های معمولی را حفظ می‌کنند، البته چرخ‌ها و لاستیک‌های پیشرفته‌تری دارند به طوری که دارای چرخ‌های ۲۲ اینچی نقره‌ای براق و مشکی متالیک هستند که پنج کیلوگرم سبک‌تر از چرخ‌های آلومینیومی ۲۲ اینچی نسخه‌های معمولی هستند.

شرکت سازنده ابعاد همچنین ظرفیت صندوق عقب خودروهای یادشده را اعلام نکرده است، اما احتمالاً شبیه مدل‌های معمولی است. طول و عرض خودروی RS6 Avant به ترتیب معادل ۴۹۹۵ و ۱۹۵۱ میلی‌متر است، ارتفاع آن ۱۴۹۰ و فاصله بین دو محور نیز ۲۹۳۳ میلی‌متر است. در حالی که طول و عرض خودروی RS7 Sportback به ترتیب معادل ۵۰۰۹ و ۱۹۵۰ میلی‌متر است، ارتفاع آن ۱۴۳۴ و فاصله بین دو محور نیز ۲۹۳۴ میلی‌متر است. ظرفیت صندوق عقب خودروی RS6 Avant معادل ۵۶۵ لیتر است، اما زمانی که صندلی‌های ردیف دوم تا می‎‌شود ظرفیت آن به ۱۶۸۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند. شرکت آئودی ظرفیت صندوق عقب خودروی RS7 Sportback را اعلام نکرده است.

هر دو خودروی آئودی RS6 و RS7 Performance دارای ویژگی‌های مشابهی مانند ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابر پیاده، تشخیص دوچرخه‌سوار، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک، سیستم هشدار خروج از خطوط، نظارت بر راننده، کروز کنترل تطبیقی، سنسور پارک جلو و عقب و نظارت بر فشار باد تایر هستند. همچنین، ویژگی‌هایی مانند گرمکن و تهویه صندلی‌های جلو و روکش چرم را نیز ارائه می‌کنند.

کد خبر 688563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.