آیت‌الله رئیسی: سازمان ملل باید صدای «ملت‌ها» باشد نه «قدرت‌ها»

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سازمان ملل باید صدای ملت‌ها باشد نه صدای قدرتمندان، گفت: انتظار ملت‌ها از سازمان ملل آن است که سازمان «ملل» باشد چون اگر سازمان «دول» (دولتها) شد صدای ملت‌ها شنیده نمی‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه در بدو ورود به نیوریورک برای حضور در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل درباره اهم صحبت‌های خود در سازمان ملل به عنوان صدای مردم گفت: سازمان ملل متحد و مجمع عمومی این سازمان ظرفیتی است که می‌توان سخن ملت ایران بیان و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تبیین شود. ما از این فرصت برای رساندن صدای ملت ایران استفاده می‌کنیم.

رئیس‌جمهور افزود: این صدا امروز رساتر از همیشه است چراکه ما سال گذشته پیروزی بزرگی را مقابل جنگ شناختی و جنگ ترکیبی دشمن پشت سر گذاشتیم.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: تصور دشمن این بود که با این تکانه‌ها، درخت تناور انقلاب اسلامی دچار مشکل می‌شود غافل از اینکه این محاسبه هم چون گذشته اشتباه است و ملت ایران این مبارزه را پیروزمندانه پشت سر گذاشت.

وی بیان کرد: این پیروزی پیام‌های مهمی دارد که باید تبیین و مشخص شود که ملت بزرگ ایران در حق‌خواهی، عدالت خواهی، مبارزه با تبعیض بی‌عدالتی و مبارزه با فساد حرفی برای گفتن دارد. امیدوارم بتوانم به عنوان نماینده ملت بزرگ ایران آنچه که اقتضای این نمایندگی است را بیان کنم.

رئیس‌جمهور افزود: سازمان ملل باید صدای ملت‌ها باشد نه صدای قدرتمندان. انتظار ملت‌ها از سازمان ملل آن است که سازمان ملل باشد و اگر سازمان دول شد صدای ملت‌ها شنیده نمی‌شود و بنای ما این است که صدای ملت‌ها باشیم.

کد خبر 688457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.