پیشگیری از تخلیه غیرقانونی زباله در اطراف شهرهای آمریکا

یک مکان جدید در شمال شهر مینیاپولیس در آمریکا برای دفع زباله و بازیافت موثر آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آژانس حفاظت از محیط زیست و شورای شهر مینیاپولیس یک مرکز برای تخلیه و بازیافت زباله در شمال شهر مشخص کرده‌اند، سازمان‌های مرتبط نیز چهار میلیون دلار کمک مالی برای این پروژه در نظر گرفته‌اند. شهر مینیاپولیس نیز سه میلیون دلار برای این مرکز مشخص شده برای زباله‌ها سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این اقدام به کاهش تخلیه غیرقانونی زباله‌ها در مناطق اطراف کمک می‌کند.

ایستگاه تخلیه زباله در شمال مینیاپولیس به شهروندان این امکان را می‌دهد تا اقلامی مانند تشک و لباس‌های قدیمی خود را به این مکان انتقال دهند. اقداماتی از این قبیل به دستیابی به اهداف زباله صفر کمک زیادی می‌کند و باعث می‌‎شود اقلامی مانند لباس، تشک و غیره را به جای انتقال به محل دفن زباله و ایجاد محیط‌های بسیار آلوده و ناپسند، در محل‌های مشخص شده قرار دهیم تا راه‌حلی برای بازیافت آن‌ها پیدا شود.

به گفته مقامات شهری، در نظر گرفتن یک مرکز مشخص برای زباله‌ها و بازیافت آن‌ها در شمال شهر مینیاپولیس علاوه بر اینکه باعث می‌‎شود افراد بتوانند زباله‌های خود را به صورت شخصی به این مکان انتقال دهند، به کاهش تخلیه غیرقانونی زباله در مکان‌های اطراف نیز کمک می‌کند. مکان مشخص شده در شمال مینیاپولیس پتانسیل تبدیل شدن به یک محیط محلی برای دفع زباله را دارد، اما مدت‌ها است که غیرقابل استفاده باقی مانده است، در حالی که چندین بار در طول ماه تخلیه غیرقانونی زباله‌ها در محیط‌های اطراف آن گزارش می‌‎شود.

به عنوان بخشی از برنامه انتقال شخصی زباله در مینیاپولیس، شهروندان مجاز به استفاده از شش کوپن برای انتقال زباله‌های خانگی هستند، آن‌ها می‌توانند با هر کوپن حداکثر ۲۰۰۰ پوند زباله را انتقال دهند. همچنین، افراد می‌توانند برای انتقال هر لاستیک از دو کوپن استفاده کنند. افرادی که زباله‌های بیشتری داشته باشند، مشمول هزینه‌های اضافه می‌‎شوند. به نظر می‌رسد که این مکان انتقال زباله در سال ۲۰۲۶ میلادی بازگشایی خواهد شد.

کد خبر 688448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.