تشریح جزییات ثبت‌نام و رفع نقص مدارک داوطلبان انتخابات مجلس در کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: متقاضیان برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک از مراجع صادرکننده، تا دوم مهرماه به نشانی keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان جلالی با تبریک حلول ماه ربیع الاول، خطاب به داوطلبین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نتایج ثبت نام اولیه داوطلبان در پنجره واحد وزارت کشور قابل رؤیت است.

وی افزود: متقاضیان برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک از مراجع صادرکننده، می‌توانند از امروز ۲۷ شهریورماه تا دوم مهرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ به نشانی پنجره واحد وزارت کشور مراجعه کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان ادامه داد: افرادی که تأییدیه مدارکشان از سوی تمامی مراجع صادر شده باشد، شناسه پیگیری دریافت می‌کنند و ضروریست از ۲۷ مهرماه به مدت هفت روز نسبت به ثبت نام قطعی اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که مدارک یا اطلاعات آنها از سوی مرجع یا مراجع ذیصلاح مورد تأیید قرار نگرفته باشد، می‌توانند اعتراض خود را تا دوم مهرماه ثبت و مدارک لازم را در درگاه اعلام شده بارگذاری کنند.

جلالی با تأکید بر اینکه تمامی مراحل ثبت‌نام و بارگذاری مدارک صرفاً از طریق رایانه قابل انجام است، تصریح کرد: متقاضیانی که مدارکشان مورد تأیید قرار نگرفته باشد، می‌توانند برای رفع نقص مدارک به مراجع مربوطه مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تأیید مدرک، مرجع رسیدگی مهلت دارد تا ۲۶ مهرماه نظر خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کند.

کد خبر 688442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.