موانع خطرناک در مسیر تردد دانش‌آموزان حذف می‎‌شود

مسئول کمیته هماهنگی مناطق و سازمان‌های ستاد مهر شهرداری اصفهان گفت: هماهنگی‌های لازم در خصوص حذف موانع خطرناک در مسیر تردد دانش‌آموزان، ایمن‌سازی معابر و پیاده‌روها به‌ویژه در مجاورت مدارس و شست‌وشوی تابلوهای راهنمایی انجام می‌شود.

مجید عموچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال هماهنگی‌های لازم در خصوص ایمن‌سازی معابر و پیاده‌روها به‌ویژه در مجاورت مدارس از حساسیت‌های مدیریت شهری بوده است که به‌طور معمول انجام می‌شود.

وی افزود: شناسایی گلوگاه‌ها انجام و اصلاح، ایمن‌سازی و مناسب‌سازی آن در دست اقدام است، همچنین عملیات نصب علائم هشدار دهنده، ایجاد یا اصلاح سرعت‌گیرها، کانالیزه کردن معابر در مجاورت گذرگاه‌های عابر پیاده برای افزایش ایمنی، آشکارسازی و رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده، اصلاح و نصب گیره‌های دوچرخه در معابر و مدارس، همچنین حذف موانع خطرناک در مسیر تردد دانش‌آموزان در دستور کار کمیته ترافیک ستاد مهر شهرداری اصفهان قرار دارد و در حال اجرا است.

مسئول کمیته هماهنگی مناطق و سازمان‌های ستاد مهر شهرداری اصفهان ضمن اشاره به تعمیر و نگهداری‌های ترافیکی در شهر تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود دو سال است، ایستگاه‌های اتوبوس در حال نوسازی بوده، عملیات تعمیر نگهداری و رنگ‌آمیزی بعضی از این ایستگاه‌ها در دست اقدام قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تعمیر، نگهداری و به‌روزرسانی تمام تجهیزات ترافیکی در سطح شهر، رنگ‌آمیزی جداول، مبلمان شهری، آشکارسازی و خط‌کشی مسیرهای عابر پیاده به‌ویژه در مجاورت مدارس، خط‌کشی‌های طولی معابر و شست‌وشوی تابلوهای راهنمایی از دیگر فعالیت‌های این کمیته بوده است.

کد خبر 688384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.