صرافی کوینکس + امنیت و ورود Coinex Exchange

صرافی کوینکس یک بستر مبادله رمز ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ تاسیس شد.

به گزارش ایمنا، صرافی‌های ارز دیجیتال بستری برای خرید و فروش رمزارزها هستند که علاوه بر خدمات معاملات ارزهای دیجیتال، سرویس‌هایی از قبیل اعلام قیمت ارزهای دیجیتال از طریق فعالیت‌های معاملاتی و همچنین ذخیره‌سازی رمز ارزها را به کاربران ارائه می‌دهند. صرافی کوینکس یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد. این صرافی ارز دیجیتال دارای طیف گسترده‌ای از رمز ارزها مانند بیت کوین، اتریوم و دیگر آلت کوین‌ها است و از معاملات اوراق قرارداد آتی یا فیوچرز (Futures) برخی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

تاریخچه صرافی کوینکس

صرافی کوینکس (CoinEx) تحت پشتیبانی گروه ViaBTC در دسامبر ۲۰۱۷ تأسیس شد. آنها مجوز تجارت دارایی دیجیتال استونی را دارند و تحت قانون استونی اداره می‌شوند. در حال حاضر، آنها بیش از دو میلیون مشتری در بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه دارند. آنها تخمین می‌زنند که ۸۵ درصد از کل پایگاه مشتریان آنها بین‌المللی و ۱۵ درصد از چین است. پلتفرم آن به ۱۵ زبان از جمله چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای، روسی و غیره در دسترس است. صرافی کوینکس در میان بیش از ۵۰۰ صرافی ارزهای دیجیتال فهرست شده در رتبه بندی سایت CoinMarketCap، در رتبه ۵۰ قرار دارد. در حال حاضر صرافی کوینکس به بیش از ۲۰۰ کشور خدمات می‌دهد و هیچ اطلاعات روشنی در مورد محدودیت‌های جغرافیایی در سایت آن وجود ندارد. بر اساس شرایط و ضوابط کوینکس، هر کاربر شخصاً مسئول رعایت قوانین و مقررات کشور خود است. در پایان سال ۲۰۲۱، شرکت مادر Vino Global، به عنوان یک کسب و کار خدمات پولی (MSB) در ایالات متحده ثبت شده است.

صرافی کوینکس + امنیت و ورود Coinex Exchange

ویژگی‌های کلیدی صرافی کوینکس

CoinEx شامل تمام ویژگی‌های لازم برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال جدید و نسبتاً با تجربه است. حتی معامله گران کهنه کار که حریم خصوصی را ترجیح می‌دهند، همه آنچه را که نیاز دارند در صرافی کوینکس پیدا می‌کنند.

  • انتخاب بزرگی از بین آلت کوین‌ها: CoinEx نه تنها طیف گسترده‌ای از آلت کوین‌های مختلف را ارائه می‌دهد، حتی از جمله پروتکل‌های مختلفی که در دسترس هستند، بلکه دائماً پروژه‌های جدید هیجان انگیزی را اضافه می‌کنند که فرآیند بررسی آنها را طی می‌کنند.
  • هزینه‌های کم: نه تنها کارمزدهای آنها به صورت رقابتی پایین است، بلکه اگر CET، توکن بومی آنها را نگه دارید یا آن را برای پرداخت هزینه‌های خود انتخاب کنید، هزینه‌ها می‌تواند بیشتر کاهش یابد. این دو تخفیف مختلف را می‌توان انباشته کرد.
  • امنیت سطح بالا: صرافی از فضای ذخیره‌سازی کیف پول سرد استفاده می‌کند اما آنها همچنین هر زمان که اتفاقی در حساب شما رخ دهد به شما اطلاع می‌دهند.
  • بدون KYC اجباری: تنها چیزی که برای ثبت نام در CoinEx باید وارد کنید یک آدرس ایمیل، یک رمز عبور قوی و 2FA است اما اگر می‌خواهید سقف برداشت روزانه خود را از ۱۰ هزار دلار به ۱ میلیون دلار افزایش دهید، می‌توانید احراز هویت کرد.
  • واریز و برداشت رایگان: سپرده‌ها رایگان هستند، در حالی که برداشت‌ها مستلزم کارمزد ماینر است که بستگی به بلاک چین مورد نظر دارد.
  • مرکز راهنمایی دقیق: صفحه پشتیبانی صرافی تقریباً برای همه چیزهایی که ممکن است با آنها مشکل داشته باشید راهنما و پشتیبانی آنلاین دارد.

امنیت کوینکس

صرافی کوینکس یک سیستم امنیتی محافظت همه جانبه (Full Dimension Protection) پیاده‌سازی کرده است. این پلتفرم از پروتکل‌های مختلفی برای تأمین امنیت همه جانبه صرافی استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند اطمینان داشته باشند که کلیه تراکنش‌های مربوط به پرداخت، مبادله و نقل و انتقالات انجام شده در این صرافی بسیار ایمن است.

صرافی کوینکس + امنیت و ورود Coinex Exchange

ابزارهای تحلیل تکنیکال

چارت‌های موجود در صرافی Coinex، تجزیه و تحلیل بازار با استفاده از ابزارهای پیشرفته تحلیل تکنیکال را برای تریدرها امکان‌پذیر می‌سازد. کاربران همچنین می‌توانند از طریق این پلتفرم با کلیک‌های ساده جفت ارزهای مختلف را بررسی کنند.

رابط کاربری ساده صرافی کوینکس

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، طراحی به صورت فوق‌العاده ساده انجام شده است. برخلاف برخی دیگر از صرافی‌ها، کاربران تازه‌کار نیز از صرافی کوینکس می‌توانند به راحتی استفاده کنند. در واقع فقط کافیست در محیط این صرافی کلیک کنید و به راحتی راه خود را پیدا خواهید کرد.

جایزه دعوت از دوستان صرافی کوینکس

صرافی کوینکس به کاربرانی که با استفاده از کد دعوت خود دیگران را به این پلتفرم دعوت کنند، ۲۰ درصد کارمزد تراکنش‌های فرد دعوت شده را به عنوان جایزه به آن‌ها اعطا می‌کند. علاوه بر این‌ها، صرافی Coinex به تازگی اعلام نمود که برخی از ویژگی‌های فوق‌العاده هیجان‌انگیز جدیدی را نیز به دسترسی‌های صرافی اضافه کرده است.

حریم خصوصی صرافی کوینکس

صرافی کوینکس برخی از الزامات ضد پول‌شویی را ایجاد کرده است. اما به افراد اجازه می‌دهد بدون تکمیل تاییدیه شناخت مشتری (KYC) معامله کنند. CoinEx یک پلتفرم متمرکز بر حریم خصوصی است و مشتریان فقط در صورتی که بخواهند بیش از ۱۰ هزار دلار در بازه زمانی ۲۴ ساعته برداشت کنند، باید فرآیند تأیید KYC را تکمیل کنند. اگر بخواهید سقف برداشت روزانه خود را از ۱۰۰۰۰ دلار به ۱ میلیون دلار افزایش دهید، می‌توانید هاست خود را تأیید کنید که علاوه بر آن به تمام فعالیت‌های تبلیغاتی روی پلتفرم دسترسی خواهید داشت. برای دسترسی به این امتیازات، کاربران تأیید شده باید یک سند شناسایی ارائه کنند و فرآیند تأیید چهره را با وب‌کم طی کنند. گزینه دیگر این است که یک عکس سلفی از آنها در حالی که مدرک شناسایی و یک یادداشت دست نوشته در دست دارند، بارگذاری کنند.

برخی از سرمایه گذاران حداقل نیازهای KYC را به عنوان یک مزیت در نظر می‌گیرند. آن‌ها احساس می‌کنند که KYC برخلاف اخلاق پایه فناوری رمزارزها مبتنی بر ناشناس بودن و تمرکززدایی است. با این حال، KYC یک ابزار مهم در مبارزه با تقلب و پول‌شویی است. با کامل شدن مقررات جدید ارزهای دیجیتال، KYC می‌تواند به سرمایه گذاران کمک کند که در سمت قانون قرار بگیرند.

کد خبر 688236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.