برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شهرداری اصفهان با ۵ هدف کلان تصویب شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شهرداری این کلان‌شهر امروز (یکشنبه) در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان تصویب شد.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شامل پنج هدف کلان، ۲۱ هدف خرد، هفت ارزش و ۱۲۳ راهبرد است که با مشارکت حداکثری ذی‌نفعان درون‌سازمانی و برون‌سازمانی تهیه شده است و امروز _یکشنبه بیست‌وششم شهریورماه_ در یکصدودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹ هزار نفر ساعت کار کارشناسی برای تهیه این برنامه انجام شده است افزود: فرایند تهیه این برنامه از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شد و تا به امروز ادامه داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: در نگارش و تهیه این برنامه راهبردی نظرات متخصصان، دانشگاهیان، حوزویان، شهروندان و تعداد قابل توجهی از کارکنان شهرداری اصفهان گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از بارزترین ویژگی‌های این برنامه را توجه به اسناد فرادست و قانونی از سطح ملی تا محلی است ادامه داد: شعار محوری "اصفهان من، شهر زندگی" در تهیه این برنامه مورد توجه بوده است.

ابراهیمی تصریح کرد: تمام ورودی‌های ذکر شده در برنامه راهبردی ۱۴۱۰ با بهره‌گیری از روش تحلیل لایه‌ای علت‌ها (CLA)، تحلیل و خروجی‌های آن در قالب برنامه راهبردی تهیه و ارائه شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های عملیاتی سال‌های آتی نیز ذیل برنامه راهبردی تهیه خواهند شد.

کد خبر 688095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 1
    این نشست ها نتیجه ای هم داره؟ الان کم بود اتوبوس در سطح شهر زیاده مخصوصا غروب که خانم ها از سر کار بر می گردند
  • احسان IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 1
    بهشون بفرمایید شما لطفا مشکل استراتژیک آب اصفهان را حل کنید،نمیخواد جلسات کارشناسی زیاد بگیرید.