خانه وزنه‌برداری لنجان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال احداث می‌شود

شهردار سده لنجان گفت: احداث خانه وزنه‌برداری در شهر سده لنجان نخستین گام برای توسعه رشته ورزشی وزنه‌برداری است و دیگر زیرساخت‌های لازم این رشته ورزشی نیز فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید شهبازی امروز _یکشنبه بیست و ششم شهریور ماه_ در جمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: شهر سده لنجان در ورزش قهرمانی وزنه‌برداری ایران سرآمد است، به نحوی که قهرمانان این شهر در عرصه‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی نام و پرچم خوشرنگ ایران را بارها به اهتزاز در آورده‌اند.

وی افزود: حضور ورزشکارانی همچون سهراب مرادی دارنده مدال طلای المپیک، رسول معتمدی و دیگر مدال‌آوران این رشته ورزشی نشان از این مهم دارد که شهر سده لنجان به عنوان پایتخت وزنه‌برداری ایران معرفی کرد.

شهردار سده لنجان با اشاره به حرکت شهرداری سده لنجان برای تبدیل این شهر به پایتخت وزنه‌برداری ایران، خاطرنشان کرد: تأمین زیرساخت یکی از مهم‌ترین پیش‌نیاز ورزش قهرمانی به‌شمار می‌آید و حرکت در مسیر قهرمانی جدای از تلاش و همت ورزشکاران نیازمند لوازمی است که بدون آن‌ها ناتمام می‌ماند، از این رو شهرداری سده لنجان در مسیر احداث خانه وزنه‌برداری شهر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال حرکت کرد.

شهبازی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ترویج ورزش و سبک زندگی سالم میان شهروندان، ادامه داد: احداث خانه وزنه‌برداری در شهر سده لنجان نخستین گام برای توسعه رشته ورزشی وزنه‌برداری است و دیگر زیرساخت‌های لازم این رشته ورزشی نیز فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهر سده لنجان مستعد توسعه ورزش‌های قدرتی است، به نحوی که ورزشکاران این شهر در صحنه‌های مختلف ورزشی از جمله پاورلیفتینگ، مچ‌اندازی، پرورش اندام و وزنه‌برداری مقام‌های بین‌المللی، جهانی، آسیایی و کشوری را به خود اختصاص داده‌اند.

شهردار سده لنجان گفت: رایزنی‌ها در حال انجام است تا اردوی تیم‌های ملی وزنه‌برداری در سنین مختلف در این شهر برگزار شوند و برای تحقق این مهم نیازمند همدلی و هم‌افزایی شهرستانی، استانی و کشوری هستیم.

کد خبر 688043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.