تجهیز مجدد ۴۱ حلقه چاه آب شرب در گنبدکاووس

سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: در راستای افزایش منابع تامین آب شرب شهرستان، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۴۱ حلقه چاه حفر، تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گلستان ابوالفضل رحیمی، اظهار کرد: در راستای افزایش تولید منابع تأمین آب از ابتدای دولت جدید، ۱۲ حلقه چاه حفر یا تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه ۲۹ حلقه چاه آب شرب در شهرستان گنبد و روستاهای تحت پوشش با هدف پایداری منابع مهندسی مجدد شد، افزود: طی این مدت هفت باب مخزن ذخیره آب شرب در این شهرستان احداث شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان با اشاره به اجرای بیش از ۶۳ کیلومتر عملیات اصلاح شبکه، خط انتقال آب و اجرای بیش از ۴۳ کیلومتر عملیات توسعه شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات در این شهرستان و روستاهای تحت پوشش انجام شده است.

رحیمی واگذاری پنج هزار و ۳۳۴ مورد انشعاب آب جدید، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، شناسایی و تعیین و تکلیف شستشوی بیش از ۱۹۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب و تعویض بیش از دو هزار و ۶۰۵ دستگاه کنتور خراب مشترکان با هدف کاهش هدررفت آب را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

کد خبر 687989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.