بررسی وضعیت آمادگی حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک برای برگزاری انتخابات

در هجدهمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان، آمادگی استان به‌ویژه دو شهرستان نایین و خوروبیابانک برای برگزاری انتخابات با حضور معاون سیاسی استاندار اصفهان و فرمانداران این دو شهرستان کویری استان، بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری، رئیس ستاد انتخابات استان امروز یکشنبه-بیست و ششم شهریورماه- در حاشیه هجدهمین جلسه ستاد انتخابات استان با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول، اظهار کرد: این جلسه با بررسی آمادگی استان برای اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه فرمانداران شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک حضور داشتند و گزارشی از فراهم شدن تمهیدات مورد نیاز در این حوزه انتخابیه ارائه کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به پراکندگی شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک، تصریح کرد: چالش‌هایی در این رابطه وجود دارد اما با برنامه‌ریزی‌های منسجم این دو منطقه برای برگزاری انتخابات آمادگی لازم را دارند.

وی افزود: مشکلاتی در خصوص مسائل فنی و آن تن‌دهی مخابرات در این حوزه انتخابیه وجود دارد که در جلسه مطرح و مقرر شد، در اسرع وقت پیگیری و رفع شود.

پشتیبانی ستاد انتخابات استان از شهرستان‌ها برای برگزاری انتخابات

احمدرضا طحانی، فرماندار شهرستان خوروبیابانک در ادامه این جلسه، اظهار کرد: از ابتدای سال کارگروه اجرایی انتخابات در شهرستان تشکیل شد و مباحث مرتبط با حوزه‌های اجرایی، فنی و اداری مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: نقاط قوت و ضعفی که از انتخابات‌های سال گذشته داریم احصا شد و موارد به صورت مستمر در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: ستاد انتخابات استان به خوبی شهرستان‌ها را پشتیبانی می‌کند که جای تقدیر دارد و راهکارهایی که از استاندار اصفهان و رئیس ستاد انتخابات ارائه می‌شود، راهگشا است.

فعال شدن صندوق‌های اخذ رأی سیار در نایین

محمد کریمی، فرماندار نایین هم در ادامه، گفت: کارگروه اجرای انتخابات این شهرستان در زمان مقرر کار خود را در شهرستان آغاز کرد.

وی افزود: با هم‌افزایی خوبی که در شهرستان وجود دارد کارگروه ستاد اجرایی انتخابات شهرستان نایین تشکیل شده و جلسات متناوب به صورت منظم در حال برگزاری است.

فرماندار شهرستان نایین، اظهار کرد: مسائل مختلف شهرستان در خصوص انتخابات دنبال می‌شود و آمادگی بسیار خوبی را برای اجرای انتخابات داریم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به پراکندگی شهرستان، صندوق‌های اخذ رأی سیار در شهرستان فعال‌تر خواهد شد.

کریمی افزود: ستاد انتخابات استان به صورت خاص موارد مرتبط با برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها را دنبال می‌کند که این پیگیری باعث پیشبرد امور می‌شود.

کد خبر 687980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.