آمادگی صددرصدی برای برگزاری انتخابات در استان اصفهان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در حاشیه هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در این جلسه آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بررسی شد و با بررسی‌های انجام شده و توضیحات فرمانداران دهاقان و شهررضا دریافتیم که برای برگزاری انتخابات صددرصد آماده هستند.

به گزارش ایمنا، در هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان که امروز _یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ با حضور رئیس ستاد انتخابات استان و سایر اعضا برگزار شد، وضعیت استان و دو شهرستان دهاقان و شهرضا برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مورد بررسی قرار گرفت.

محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: در این جلسه آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بررسی شد.

وی افزود: فرمانداران شهرستان‌های شهرضا و دهاقان نیز در این نشست حضور داشتند و وضعیت آمادگی دو شهرستان را برای برگزاری انتخابات تشریح کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده و توضیحات فرمانداران این دو شهرستان دریافتیم برای برگزاری انتخابات صددرصد آماده هستند.

جان‌نثاری تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده انشاالله شاهد مشارکت و حضور قابل توجه و حداکثری مردم خواهیم بود.

وی با تأکید بر اجرای مُر قانون انتخابات، اظهار کرد: با توجه به اصلاح برخی مواد قانون انتخابات، تأکید ما اجرای کامل و صحیح قانون انتخابات است در این راستا تسلط کامل بر قانون برای مجریان انتخابات ضروری است.

پیش‌بینی شعب اخذ رأی به منظور سهولت شرکت عموم مردم در انتخابات

سیدامیر جعفری، فرماندار شهرستان شهرضا تصریح کرد: تمام مقدمات برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم است، در این راستا پیش‌بینی شعب اخذ رأی به نحوی که عموم مردم بتوانند در فرایند انتخابات به سهولت شرکت کنند، فراهم شده است.

وی ادامه داد: آموزش عوامل برگزار کننده انتخابات و بررسی امکانات شعب اخذ رأی نیز به صورت کامل انجام شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: در حوزه فناوری اطلاعات نیز همه شعب بررسی و تجهیزات لازم ارزیابی شده، شهرستان شهرضا آمادگی صددرصد برای برگزاری انتخابات را دارد و تلاش ما فراهم کردن بستر حضور و مشارکت عموم مردم در انتخابات است.

برگزاری رویدادهای مردمی در شهرستان دهاقان

علی جمشیدیان، فرماندار شهرستان دهاقان نیز خاطرنشان کرد: شرایط و مواردی که برای برگزاری یک انتخابات پرشکوه نیاز است، برنامه‌ریزی و بخشی محقق شده و بخش دیگر نیز طبق برنامه زمانبندی مشخصی که تنظیم کرده‌ایم، محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرستان نیز خود را مکلف و موظف می‌داند تا ذیل چهار راهبردی که مقام معظم رهبری تبیین کردند، حرکت کند.

فرماندار شهرستان دهاقان افزود: در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی تا دو هفته قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، هر هفته در شهرستان یک رویداد بزرگ برگزار خواهد شد.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: رویکرد این رویدادها با حضور و مشارکت مردم برنامه‌ریزی شده است تا با امیدآفرینی مشارکت خوبی را در سطح شهرستان داشته باشیم.

وی متذکر شد: همه شعب اخذ رأی توسط کارگروه اجرایی مورد ارزیابی و بازدید قرار گرفته‌اند و نقاط ضعف و قوت بررسی شده است.

فرماندار شهرستان دهاقان افزود: در خصوص مسائل حول موضوع آموزش نیز با توجه به ابلاغ اصلاحیه قانون انتخابات، مواردی مانند قانون‌خوانی را برای اعضای کارگروه پیش‌بینی کردیم تا قانون در شهرستان اجرا شود.

کد خبر 686350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.