افزونه یواست یا رنک مث، کدام بهتر است؟

هر دو افزونه یواست یا رنک مث دارای امکانات مشابه و متنوعی هستند، اما سوال مهم این است که کدام گزینه بهتر است افزونه یواست یا رنک مث؟

رنک مث ارجحیت بیش تری نسبت به افزونه یواست دارد، در واقع آن چیزی که موجب تمایز این دو و برتری رنک مث می‌ شود، این است که کلیه کاستی‌ ها و مشکلات موجود در یواست، در نسخه‌ های جدید رنک مث برطرف شده است. علاوه بر آن که در این نسخه‌ ها امکانات رایگان بیش تری در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد.

این نکته مهم را نیز فراموش نکنید که می‌ توان گفت تقریباً افزونه یواست و رنک مث تقریباً کاربردهای مشابهی دارند، در واقع در نحوه استفاده آن ها تفاوت زیادی وجود ندارد و تنها تفاوت آن ها در این است که رنک مث قابلیت‌ ها و امکانات بیش تری دارد. آپدیت‌ های جدید این افزونه موجب شده است که سایت‌ های بیش تری تمایل به استفاده از آن داشته باشند.

افزونه یواست یا رنک مث، کدام بهتر است؟

نقش افزونه یواست و رنک مث در سئو

دو پلاگین یواست سئو و رنک مث جهت سئو کردن سایت‌ ها هیچ نقشی ندارند و تنها جهت تجزیه و تحلیل سئو وب سایت به کاربر کمک خواهند کرد. این ویژگی را با یک مثال توضیح می‌ دهیم.

فرض کنید که ما قصد داریم یک کلمه کلیدی را به عنوان نتایج برتر گوگل بولد کنیم و سایت مان بیش تر در رتبه‌ های برتر گوگل قرار گرفته و بیش تر دیده شود. در واقع این پلاگین‌ ها به ما اعلام خواهند کرد که محتوای قرار گرفته در سایت با کلمات کلیدی مورد نظر ما می تواند رتبه خوب و قابل قبولی در نتایج گوگل به دست بیاورد یا خیر؟

هر دو افزونه مورد نظر ما دارای این قابلیت هستند که اطلاعات و تنظیمات مرتبط با سئو را به خوبی سوئیچ کنند، یعنی کاربر به راحتی می‌ تواند از رنک مث به قسمت یواست سئو منتقل شود و یا برعکس این موضوع نیز کاملاً صدق می‌ کند.

پس در هنگام طراحی و سفارش سایت‌ ها مانند سفارش طراحی سایت در مشهد نگران این موضوع نباشید که مثلاً اگر کار خودتان را با رنک مث شروع کرده‌ اید، به ناچار همیشه باید با آن ادامه دهید. چون هیچ محدودیتی جهت سوئیچ کردن ندارید و می‌ توانید پس از مدتی به سراغ یواست بروید.

یواست یا رنک مث!

اگر هر دو افزونه به صورت مجزا بر روی سایت نصب شوند، می توانند یک پنل تنظیمات در اختیار کاربر قرار دهند. در قسمت سئو امکان دسترسی به این پنل وجود دارد که طراحان ما در خدمات سئو در مشهد به این ویژگی توجه داشته اند. البته این پنل قبلا قسمت‌ های بیش تری نیز داشت، اما با کم تر کردن بخش‌ های اضافی آن این امکان را برای کاربر فراهم کرده است که تنظیمات سئو را راحت‌ تر انجام دهد.

منوی مشابهی نیز در رنک مث وجود دارد که دارای ده بخش است. با وجودی که تصور بر این است رنک مث می تواند قابلیت‌ های بهتر و بیش تری جهت تنظیمات به کاربران خود ارائه دهد، اما موضوع کاملاً برعکس است، یعنی افزونه یواست سئو با وجودی که تنظیمات کم تری دارد، اما تنظیم سئو وب سایت از طریق آن آسان‌ تر است.

مثلاً در رنک مث قابلیتی وجود دارد که با استفاده کردن از آن می توان تنظیمات نقشه سایت را مدیریت کرد. یک بخش دیگر نیز در آن وجود دارد که با تنظیم آن این امکان را در وب سایت به وجود می‌ آوریم که کدام صفحات در گوگل به نمایش درنیایند. البته این موضوع برای وب مسترها کمی ایجاد مشکل می‌ کند، چون اگر تمایل داشته باشید پستی در گوگل به نمایش درنیاید و تمایل شما به نمایش درآوردن آن در سایت مپ باشد، پست شما در سایت مپ قرار می‌ گیرد، اما اجازه را به گوگل یا ربات‌ های آن نمی‌ دهد که در قسمت نتایج پست را ثبت کنند.

وجود چنین مشکلی باعث تداخل در سئو خواهد شد، چون پیش تر گوگل به همین صورت عمل می‌ کرد، اما در حال حاضر تغییرات جزئی در آن ایجاد شده و تنظیمات نقشه سایت را نیز حذف کرده است. به این ترتیب این امکان برای طراحان سایت ایجاد شده است که بتوانند تنظیمات سئو را انجام دهند، علاوه بر آن از دیگر خدمات سئو در مشهد این است که بتواند دسته‌ بندی تکسونومی، پست تایپ، کتگوری و غیره را برای نقشه‌ های وب سایت به ثبت برساند.

یعنی با انجام دادن تنظیمات بسیار کم تری می توان سئو سایت را به طور کاملاً خودکار به یواست سئو سپرد، ویژگی و قابلیتی که در رنک مث وجود ندارد. بنابراین در خصوص این موضوع یواست امتیاز بیش تری به خود تعلق می‌ دهد، چون تنظیمات آسانی دارد، اما رنک مث با وجودی که رابط کاربری بهتری دارد، تنظیمات آن دشوارتر و پیچیده‌ تر از یواست می‌ باشد.

اگر با مشاوره تخصصی سئو مشهد نیز در این خصوص صحبت کنید، جهت سفارش طراحی سایت در مشهد همین اطلاعات را به شما خواهند داد.

افزونه یواست یا رنک مث، کدام بهتر است؟

تاثیر افزونه یواست و رنک مث بر سئو و آنالیز مقالات

جهت بررسی کردن تاثیر دو افزونه یواست و رنک مث بر سئو و آنالیز مقالات، ابتدا وارد قسمت نوشته می‌ شویم، سپس در این قسمت افزودن نوشته یا ویرایش را انتخاب می‌ کنیم. دو آیکون با نام‌ های رنک

مث و یواست برای ما به نمایش در می‌ آید که می‌ توانیم هر کدام از آن ها را انتخاب کنیم.

اگر در این بخش عبارت و یا کلمه کلیدی را مشخص کنیم، با کلیک کردن بر روی آن به ما نشان خواهد داد که محتوا یا متن نوشته شده در خصوص همان کلمه کلیدی در به دست آوردن نتیجه و رتبه خوب گوگل چقدر موثر است. پس تنها کافی است که کلمه یا عبارت کلیدی مورد نظرمان را وارد کنیم تا هر کدام از این دو افزونه‌ ها آن را برای ما تجزیه، تحلیل و آنالیز کنند.

البته در این خصوص امکانات رنک مث بیش تر است. این افزونه چهار بخش دارد که هر کدام از این بخش‌ ها می‌ توانند بررسی کردن قسمت‌ های مختلف سایت را انجام دهند. به بیانی می‌ توان گفت که قابلیت‌ های رنک مث جهت این تجزیه و تحلیل بهتر و بیش تر است.

توجه به افزونه یواست و رنک مث در خدمات سئو در مشهد

اگر جهت سایت مورد نظر خودتان طراحان ما در مشهد را انتخاب کرده باشید و هدف شما سفارش طراحی سایت در مشهد باشد، وب شرق جهت ارائه دادن بهتر خدمات سئو در مشهد و ایجاد کردن قابلیت‌ های بیش تر در وب سایت‌ ها به هر دو پلاگین مورد بحث توجه ویژه دارد، یعنی در سایت طراحی شده توسط طراحان وب شرق شما می‌ توانید به افزونه یواست و یا رنک مث دسترسی داشته و از قابلیت‌ ها و خدمات متعدد هر کدام از آن ها در جایگاه خود استفاده کنید.

یک نکته مهم و قابل ذکر این است که گاهی اوقات ارجحیت و برتری دادن هر کدام از این دو پلاگین به دیگری کمی دشوار است، چون هر کدام از آن ها در بخش‌ ها و قسمت‌ های مختلف وب سایت کارایی بهتر و قابلیت‌ های بیش تری از خود نشان می‌ دهند.

مثلاً در رنک مث این قابلیت وجود دارد که در شبکه‌ های اجتماعی متا دیتا و تصاویر برای توییتر و فیسبوک را ارائه دهیم، قابلیتی که در یواست وجود ندارد، چون یواست هیچ گونه تنظیمات خاصی و ویژه‌ ای برای شبکه‌ های اجتماعی تعریف نکرده است و برای دسترسی پیدا کردن به این بخش‌ ها باید هزینه‌ هایی را پرداخت کنید.

بنابراین خدمات سئو در مشهد سعی کرده است که به هر دو پلاگین در جایگاه خود توجه ویژه داشته باشد. برای سفارش طراحی سایت در مشهد نیز اگر مشاور تخصصی سئو مشهد را انتخاب کرده باشید، تفاوت‌ ها و تمایزهای بین این دو پلاگین را برای شما توضیح خواهند داد.

مقایسه یواست سئو و رنک مث از لحاظ نحوه اندازی و نصب

اگر کمی با طراحی سایت و برنامه‌ های متنوعی مانند یواست سئو یا رنک مث آشنایی داشته باشید، قطماً می‌ دانید که نصب کردن هر دو افزونه یواست و رنک مث بر روی وب سایت‌ ها بسیار آسان است. پس از نصب نیز باید تنظیمات اولیه را برای آن ها انجام دهید. به طور کلی کار کردن با هر دو نوع افزونه آسان است و هیچ گونه پیچیدگی ندارد.

اگر رنک مث را برای نخستین بار بر روی سایت نصب و اجرا کنید، ابزار نصب بسیار آسانی برای شما باز خواهد شد که با استفاده و کمک آن می‌ توانید تنظیمات رنگ را انجام دهید. هم چنین می‌ توان حساب کاربری خود را به این ابزار نصب کرده و از قابلیت‌ های متعدد آن استفاده کنید.

نصب کردن یواست نیز مانند رنک مث بسیار آسان است و کاربر به آسانی می‌ تواند تنظیمات اولیه آن را نیز انجام دهد. حتی می‌ توانید این ابزار را از نوار ابزار وردپرس و به صورت دستی اجرا کنید.

کد خبر 687940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.