بهره‌برداری از ۱۵ پروژه آموزشی و پرورشی در استان سمنان

استاندار سمنان از بهره‌برداری ۱۵ پروژه آموزشی و پرورشی در این استان همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _ یکشنبه بیست و ششم شهریورماه _ در آئین بهره‌برداری همزمان از دو هزار پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور با حضور رئیس‌جمهور، اظهار کرد: ۱۵ پروژه آموزشی و پرورشی در سطح استان سمنان همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری رسید.

وی با تاکید بر اهمیت نقش سازنده آموزش و پرورش در سطح جامعه، افزود: هزینه در بخش آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است.

استاندار سمنان با اشاره به مشارکت مطلوب خیران استان در موضوع نوسازی و تجهیز مدارس، خاطرنشان کرد: خیران در زمینه مقاوم‌سازی و راه‌اندازی مدارس تازه ساخت مشارکت خوبی داشته‌اند.

هاشمی با تاکید بر انجام اقدامات خوب در حوزه تولید محتوا و ارتباط‌گیری مدیران مدارس با دانش‌آموزان، تصریح کرد: برنامه‌ریزی در راستای افزایش بهره‌وری آموزش و پرورش در مدارس استان سمنان باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، آئین بهره‌برداری همزمان از دو هزار پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور با حضور رئیس‌جمهور و حضور ویدئو کنفرانسی استاندار سمنان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

در این آئین مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش و ۴۰ نفر از مدیران مدارس استان حضور داشتند.

کد خبر 687938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.