استفاده از وسایل‌ حمل‌ونقل عمومی در استرالیا با بلیط هوشمند

ارائه بلیط هوشمند در استرالیا باعث شده است حمل‌ونقل عمومی برای مسافران آسان‌تر و راحت‌تر شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، چندین شرکت با مشارکت مقامات شهری کانبرا، پایتخت استرالیا، راه‌حل جدیدی برای ارائه بلیط وسایل حمل‌ونقل ارائه کرده‌اند. سیستم فروش بلیط در این شهر از پلتفرم هوشمند NEC برای ارائه خدمات فروش بلیط هوشمند، اطلاعات عملیاتی و ایمنی و همچنین بهبود تجربه افراد نسبت به بهره‌مند شدن از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده خواهد کرد.

شرکت فناوری اطلاعات و الکترونیک NEC با همکاری دیگر شرکت‌های مرتبط همکاری کرده است تا شهروندان کانبرا را به آینده‌ای روشن‌تر و دیجیتالی متصل کنند. فناوری NEC نقش مهمی را در زمینه حصول اطمینان از داشتن شبکه حمل‌ونقل متصل، هوشمند و بدون مشکل ایفا خواهد کرد. لازم است به منظور ارائه بلیط هوشمند برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر، زیرساخت‌های لازم توسعه پیدا کند.

NEC زیرساخت‌های ارتباط حیاتی، توسعه شهرهای هوشمند و سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند، هوش مصنوعی و بیومتریک و همچنین تحول دیجیتال استرالیا را بهبود می‌بخشد. این سازمان پیش از این نیز راه‌حل‌ها و خدمات حمل‌ونقل هوشمند در سطح بین‌المللی را ارائه کرده است، امروزه نیز امکان سفر یکپارچه و ایمن را برای شهروندان در بیش از ۱۰۰ شهر در چهار قاره فراهم می‌کند.

شهروندان کانبرا می‌توانند با تهیه بلیط هوشمند سیستم حمل‌ونقل عمومی این اطمینان را داشته باشند که حمل‌ونقل انتخاب شده آن‌ها به پیشرفته‌ترین فناوری مجهز شده است که قابل اعتماد و امن است. NEC برای ارائه پلتفرم Smart Mobility از امکانات شهر کانبرا بهره می‌برد و از راه‌حل ارائه شده پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، نهادهای حمل‌ونقل در شهر کانبرا اپلیکیشن‌های هوشمندی در اختیار شهروندان قرار داده‌اند که به آن‌ها در پیدا کردن بهترین مسیر کمک می‌کند. این اپلیکیشن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی به اطلاعات به‌روزشده مانند تغییر زمان سفرها، نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها و حرکت اتوبوس‌ها و قطارها دسترسی داشته باشند.

کد خبر 687813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.