اعتبارات سال گذشته کهگیلویه و بویراحمد باید جذب شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر جذب اعتبارات سال ۱۴۰۱ توسط همه دستگاه‌های استان تأکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر جمعه، بیست و چهارم شهریورماه_ در نشست پیگیری جذب اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: پایان شهریور آخرین مهلت جذب اعتبارات سال ۱۴۰۱ است و هیچ اعتباری نباید از استان برگشت داده شود.

وی افزود: برای جذب اعتبارات برخی پروژه‌ها موانع قانونی وجود داشت و تشکیل این جلسه نیز در راستای همین موضوع برگزار شد و هدف رفع اختلافات موجود بین دستگاه‌ها است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه اقدامات لازم برای جذب اعتبارات سال ۱۴۰۱ انجام و اعتبارات به صورت ۱۰۰ درصدی جذب می‌شوند، گفت: نگران عدم جذب اعتبارات هیچ دستگاهی نیستیم و همه دستگاه‌ها اعتبارات عمرانی را جذب می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها هفته آینده را هم فرصت دارند اعتبارات را جذب کنند، تصریح کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر نحوه جذب اعتبارات دستگاه‌ها و جلوگیری از برگشت یک ریال اعتبار نظارت می‌کند.

احمدزاده گفت: استان در شرایط جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات است و هیچ اعتباری از استان برگشت نمی‌خورد.

وی در ادامه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: ساخت مسکن اولویت دولت سیزدهم در تمام مناطق کشور است و برنامه اول مدیران استانی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد در سفر دور دوم دولت به استان تعهد شد که دستگاه‌ها نهایت همکاری را با سرمایه‌گذار این پروژه عظیم انجام دهند تا هر چه سریع‌تر وارد فاز اجرایی شود.

وی با بیان اینکه در صدد محرومیت‌زدایی از چهره روستاها و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دفتر محرومیت‌زدایی کشور هستیم، در خصوص آخرین وضعیت ساخت پل در روستای «رودسمه» و پل روستای «شهید طیب» گفت: مردم این مناطق در فصل زمستان برای عبور از رودخانه دچار مشکلاتی می‌شوند، لذا عملیات ساخت پل‌ها تا قبل از زمستان امسال به اتمام برسد و آماده بهره‌برداری شوند.

سید علی احمدزاده، خاطرنشان کرد: بازدید از آخرین روند احداث این پروژه‌ها و همچنین چند پروژه دیگر در سایر شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 687688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.