گوشی موتورولا Edge 40 Neo چه مشخصاتی دارد؟

گوشی موتورولا Edge 40 Neo با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا به تازگی گوشی هوشمند Edge 40 Neo خود را وارد بازار اروپا کرده است، این محصول دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتزی است. این گوشی هوشمند به تراشه مدیاتک Dimensity7030 مجهز شده است و با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

گوشی موتورولا Edge 40 Neo با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی روی پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است، یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر این گوشی قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۸ واتی TurboPower پشتیبانی می‌کند.

گوشی موتورولا Edge 40 Neo گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. این محصول دارای یک پورت USB Type-C، بلندگوهای استریو با فناوری Dolby Atmos، شبکه دوگانه 4G VoLTE، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2، GPS، پورت USB Type-C و NFC است.

کد خبر 687667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.