اعطای تسهیلات برای جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس استثنایی بررسی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به نبود ناوگان ویژه دانش‌آموزان استثنایی، گفت: قرار است لایحه‌ای تنظیم شود تا در صورت تصویب، کمک‌ نقدی برای جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس استثنایی اختصاص پیدا کند.

عادل شیشه‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم موضوع حمل‌ونقل و سرویس مدارس اهمیت زیادی دارد و حمل‌ونقل دانش‌آموزان مدارس استثنایی با توجه به شرایط ویژه خود مورد توجه ویژه شورای اسلامی شهر اهواز قرار گرفته است.

وی افزود: طی رایزنی‌های انجام شده مقرر شد برای جابه‌جایی دانش‌آموزان این مدارس کمک‌هایی انجام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ناوگان مشخصی برای جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس استثنایی در اهواز وجود ندارد، مقرر شد طی تفاهم‌نامه‌هایی مبالغ ریالی برای بخشی از هزینه‌های جابه‌جایی دانش‌آموزان به مدارس پرداخت شود و مدرسه این موضوع را مدیریت کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: این طرح در قالب یک لایحه در شورای اسلامی شهر مطرح شد و در صورت تصویب اجرایی خواهد شد.

شیشه‌گری اضافه کرد: یکصد مدرسه که در معابر و ویژه و پرتردد قرار دارد، شناسایی شده و برای خط‌کشی، نصب علائم ایمن‌سازی در دستور کار قرار گرفته است و تا ابتدای مهرماه انجام می‌شود.

کد خبر 687412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.