دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری دو سارق حرفه‌ای و اعتراف آنها به هشت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رستمی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وی افزود: با توجه به وقوع چند فقره سرقت مختلف در سطح شهرستان تالش طی هفته‌های اخیر، پیگیری موضوع با دریافت اظهارات شاکیان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش خاطرنشان کرد: پلیس پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار به جا مانده از صحنه‌های جرم، هویت دو سارق این پرونده‌ها را شناسایی کرد و بلافاصله برنامه‌ریزی لازم برای دستگیری سارقان حرفه‌ای انجام شد.

رستمی از دستگیری سارقان این پرونده‌ها توسط مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی خبر داد و تصریح کرد: سارقان ۴۳ و ۵۰ ساله پس از اعتراف به شش فقره سرقت کابل برق، یک فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت از اماکن دولتی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی نقش مردم در پیشگیری از وقوع سرقت را بسیار مهم دانست و گفت: توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس می‌تواند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.

کد خبر 687402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.